har så lyst å teste meg!!!

så merkelig! Vi får håpe det beste. Noen ganger kan det lang tid før det gir utslag. Jeg fikk besøk i dag morres. Det blir ny periode på meg.

Klarte ikke å holde meg jeg, da... Testet i dag, 10 dpo - veldig negativt. Håper på det beste men er bombesikker på det verste...

Mine er også klart negativt. ÉN supersterk rød strek, ikke så mye som en liten skyggestrek engang. Var ordentlig glad i går da jeg blødde og kunne starte på nytt. Fremdeles 100% sikker på at jeg ikke er gravid, men vil gjerne bare komme i gang med neste PP!!!

Hei! Har du fortsatt ikke begynt å blø igjen? jeg blødde litt i går morres, men det stoppet opp med engang. Ikke noe i går ettermiddag, heller ikke noe i natt. Men mine tester er også negative...

God morgen Bæibi!
Det var skikkelig rart det der med blødningene dine! [8|] Er jo ikke til å bli klok av!
Er selv urolig, bruker Ladycomp, og temperaturen min stiger, og stiger, og det er jo et positivt tegn, men akkuratt nå så vet jeg ikke helt hva jeg føler hvis jeg er gravid[:o] Snakket med legevakten igår, og de sa at antakeligvis hvis jeg er gravid, så vil det nok ende i en spontanabort pga matforgitningen. Hvis jeg var gravid så måtte jeg kontakte legen med en gang, og få tatt masse prøver, for det er visstnok noen skikkelige skumle bakterier! Er ganske så nervøs, og skikkelig sinna på meg selv fordi jeg spiste sushi! [:@]
Klem AJ

hei
det hørtes ikke noe bra ut. har du testet deg, eller skal du til legen i dag? håper det går bra med deg, AJ. lykke til med at det skal gå bra[;)]

Heihei!

Leser mensen har kommet på besøk til flere av dere.. Ikke bra nei. Menmen! Heldigvis trenger man ikke vente mange dager før en ny sjangs. Er jo bra du tenker positivt antoine. [:)] Hvis man skulle begynne å gråte hver gang mensen kommer skulle man hatt det mye trasig..

Har du funnet ut noe bæibi? Bare en liten blødning? Så frustrerende å ikke vite hva man skal tro! [&:]
Matforgiftet AJ? Høres ikke noe godt ut iallefall.. Så det kan være skummelt for en eventuell spire? Uff, er glad for at sushi ikke frister for meg iallefall.. Håper alt ordner seg iallefall. Lykke til! [:)]

Kjære deg Aj! Det kan man jo aldri vite. Syns ikke du skal skylde på deg selv. Man skal bruke de ferskeste ingrediensene når man lager sushi. Det kunne like godt vært kyllingsalaten eller de ferdigsalatene man får kjøpt. Da må man ta bakterieprøver av alt man spiser for å være sikker.

Klem Bæibi!

Ønsker deg lykke til! [;)] Krysser fingre og tær

Jeg selv har fått besøk nå i noen dager... Tante har tenkt til å holde seg her! Det blir ny periode helt sikkert! Vi får ta juli som en generalprøve [;)] Vi må jo trene litt for å gjøre det helt perfekt [;)]

Ja, hehe! Generalprøve! Der sier du noe![;)]
Har skrevet meg på prøvere i august. Selv om jeg har mine tvil om at det klaffet denne mnd. Er jo lov å håpe da! Men blir ikke kjempeskuffet om tanta kommer. [:)]

Hei Bæibi!
Tusen takk for omtanke! Er så godt å få noen trøstende ord, og dere sier jo akkuratt det man har lyst å høre! [;)]
Snakket m mattilsynet igår, de var veldig proffe! Tar saken veldig alvorlig, og skulle sjekke opp med en gang! Nå hadde de heldigvis ikke noe negativt å si om restauranten, bare positivt, så de tror heller det dreier seg om leverandørene! De skulle sjekke alle leverandørene deres, og komme tilbake til meg hvis de fant ut hvilke bakterier det dreier seg om, slik at jeg får testet meg!
Når vi snakker om testing, så er jeg veldig spent, skal jo teste meg imorgen! Ble litt mere positiv etter å ha snakket med mattilsynet igår, for hun mente at hvis jeg var gravid så hadde vi ikke samme blodomløp ennå, så hun trodde jeg kunne være safe, men som hun sa, så er hun ikke noen lege! Ble ihvertfall litt beroliget! [;)]

Klem AJ

Masse lykke til med testingen AJ! Krysser fingrene for deg![:)]
Var godt å høre at de på mattilsynet mente det ikke var farlig. Kan tenke meg du ble noen kilo lettere over skuldrene. [;)]

Lykke,lykke....
Tenk der satt den!!
Etter 8mnd prøving, operasjon med oppblåsing av eggledere, og fjerning av cyster ifjor, så klarte vi å bli gravide på den naturlige måten på første forsøk denne gang!!
Har nesten ikke sovet inatt, var så spent på testen idag!
Trodde jeg var gravid, har hatt flere tegn, og var overlykkelig da testen viste det lille krysset som var positivt!
Får bare håpe at den sitter nå, og at alt går bra!

Hilsen en overlykkelig kommende mamma!!!

Åååå, gratulerer så mye! En utrolig koselig melding å lese......!
Ønsker dere lykke til med svangerskapet [:)]

Gratulerer så mye!! Må være en deilig følelse å endelig få lønn for strevet![:D]

AJ...GRATULERER, dette var virkelig gøy[:D][:D]

bagheera.....jeg har dårlig erfaring med kobberspiral da jeg blødde så innmari mye under hver mens...måtte sitte på plastikkposer i bilen[:D](men det er ikke alle som får det slik)hormonspiral derimot var bedre....hadde nesten ikke mens i det heletatt...[:D]og den var SIKKER....hadde den i mange år, før jeg ble gravid denne gangen!slipper å tenke på å ta den hersens pilla HVER dag[:'(]jeg kommer nok til å velge det etter dette svangerskapet igjen....og den har INGEN bivirkninger for hormonene ligger lokalt "der nede"[:)]virkelig å anbefale......ikke vondt å sette inn, bare litt ubehagelig, men det er jo gu generelt.....[:D]

hei
GRATULERER, AJ![;)] Håper spiren din ikke tok skade av matforgiftningen din nå da, og at alt går bra i svangerskapet. Lykke til[:D]

så hyggelig å høre! Gratulerer masse masse Aj! Lykke til [:D]

Tror jeg har gratulert deg tidligere AJ, men det skader jo ikke med èn gang til.. [;)]
GRATULERER SÅ MASSE!! Skikkelig stas!![:D]

Back
Topp