har så lyst å teste meg!!!

det er sånn mat man bare kan spise og spise og spise...[;)]

måtte hente meg noe knask selv. [;)]hvor viktig er det egentlig at man tester på morgenen? har ingen flere tester i huset. klarer ikke å holde meg frem og tilbake fra apoteket i morgen tidlig...

Hvordan går det med deg da tullmusa? er ikke så veldig lenge til du kan teste selv

Ja, godt med godt!! [:D]

Hmm.. Er det ikke morgentisset som er sterkest/mer konsentrert eller? Lukter sterkere og.. Ikke for å være ekkel, men det har jo ligget å "godgjort" seg hele natta.. Usj!![&:] Noe i den duren ihvertfall!
Vent til i morgen tidlig å teste.. Det er vel da du får det klareste svaret.. Men hvis du ikke klarer å vente, og har en test til i morgen eller i overimorgentidlig så foreslår jeg at du springer å tar en test, og informerer meg straks![;)]

Uff, leste feil.. Trodde det sto at du hadde flere tester i huset.. [8|]

Joda, går bare bra! Men tenker okke så mye på den testingen. Hvis jeg begynner å tisse masse neste uke kan jeg begynne å tenke på det. [:)]
Prøver iallefall å ikke plage meg selv med de tankene. [:)]

Natta alle sammen! Jeg er så sliten i kveld og må bare sove litt. Krysser fingrene for at hsg-eller-hva-det-nå-heter-nivået stiger i natt for oss som er i testperioden og at dere andre har noen sprelske svømmere som klarer å finne veien....

I neste uke er det fullt under to streker [;)]

Sove godt!

Hehehe!! [:D] Ja, helt enig!

Sov godt da bæibi! Er superduperspent nå altså! [:)]

Måtte forresten forandre litt på tickeren min.. Hadde jo glemt av å forandre da mensen va for sein sist gang, så i dag er visst EL.. Må ringe "gubben" å få han til å gi meg en god natts søvn kanskje.. hihi![;)] Han kan da vel ta seg en 5 minutter fra jobben.. Trenger jo ikke å ta lenger tid! hehe![;)][;)]

HEI JEG VILLE BARE ØNSKE DERE ALLE LYKKE TIL MED Å PRØVE Å BLI GRAVID .
HÅPER DERE ALLE BLIR DET SNART ...
:)

Tusen takk! [:D]
Jeg for min del stresser ikke med det. Tar det som det kommer, selv om det erlike spennende hver gang det nærmer seg mens-tid.. [:)]

God morgen Bæibi!
Håper det virkelig blir en god morgen for deg[;)] Skikkelig kjipt å gå og vente på mensen! Gjorde det selv i 8mnd forrige gang vi prøvde! Er igang nå, og håper det går bedre denne gangen! Har selv vært oppe siden 7, skikkelig uvel & veldig bekymret[&o]
Spiste sushi igår, og ble kjempedårlig,kom begge veier! Så nå er jeg skikkelig urolig!
Er jo ikke bra å få de bakteriene i seg hvis man har baby i magen! Skal teste meg om en uke ,og får vel se om jeg har blitt heldig[;)], så får jeg ta det der etter! Ser at du har bursdag en dag etter meg, men om du er eldre eller yngre enn meg ser jeg ikke....
Uannsett, ønsker deg masse lykke til![;)]
Klem AJ

Tusen takk for hyggelig hilsen! Håper du har blitt bedre i magen nå. Dessverre skjedde det ikke noe. Negativ test. Det er første gang på ørten år at jeg ikke har har fått mensen presist. Typisk. Nå får jeg vente tre dager til og ta ny test.

Masse lykke til til deg!

Klem

ps jeg er født i 79

Heihei!

Lurer veldig på hva det kan være altså bæibi, siden du har hatt regelmessig mens bestandig.. Men det kan jo være stress eller at du tenker for mye, at det er derfor den ikke kommer. Men la oss nå for all del ikke håpe den kommer. Bare så irriterende å ikke få noe svar.. Mensen kommer ikke, og testen er ikke positiv. [&:] Til å bli gal i hodet av!

Ha en fin dag! [:D]

du også [;)] man får bare vente. Jeg følte meg så sikker i dag... jaja

tar ny test tirsdag hvis det ikke har skjedd noe...

Tirsdag ja, skal vente spent! [:)] Men det er jo så leenge til!
Rart her inne på forumet.. Blir så spent på andres vegne og gleder meg over alle som er gravide.. Selv om jeg ikke kjenner noen og er helt anonym. [:)]

Tror det blir taco til middag i dag og.. Hehe![;)]

det er vel bare en postiv egenskap at man har medfølelse for andre [;)] Jeg er litt tullerusk for tiden selv, fikk en stor klump i halsen når tre brannbiler og en sykebil kjørte forbi i dag.

Da fikk jeg besøk! JIPPI! Utrolig at jeg kan bli glad for det, men det er visst bedre å vite enn å forbli i uvissheten...[:)]

heisann
det er sant det ja. når du er ferdig med mensen denne gangen, starter du på med sex samme kveld[;)] håper det klaffer for deg snart da.[;)]

Takk maysen,

TR forsvant like fort som den kom. Ikke noe spotting, bare litt friskt blod. Ingenting i natt eller i dag...

Back
Topp