Har noen prøvd ringtesten?

stormage

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Jeg måtte bare prøve det, aldri gjort det på tidligere svangerskap. Resultatet ble en jente. En tydelig ring bevegelse. Det var kjempespennende. Moro aktivitet en lørdasmorgen :-)

Får tydelig ring bevegelse, så jente :)

Du holder ringen over magen i et hårstrå eller tynn tråd. Hold den helt i ro, etterhvert vil ringen start å gå rundt i ring eller fram og tilbake :) du må hold hånda di helt i ro :D

Man kan også ta ringtest på håndleddet :) Man gjør det samme der, bare man får se hvor mange barn man kommer til å få (eller har) iløpet av livet. Og hvordan kjønn de har :)

Jeg får jente også gutt :) så her blir det to barn og da blir det kanskje en jente som kommer i januar <3 (hvis ringtesten stemmer) :)

Ringtesten og det kinesiske fødselskartet sier jente hos meg :). Blir spennende å se om det stemmer... ;)

Man kan også ta ringtest på håndleddet :) Man gjør det samme der, bare man får se hvor mange barn man kommer til å få (eller har) iløpet av livet. Og hvordan kjønn de har :)

Jeg får jente også gutt :) så her blir det to barn og da blir det kanskje en jente som kommer i januar <3 (hvis ringtesten stemmer) :)
Hvordan tester man hvor mange barn?

Du henger ringen i et hårstrå eller tynn tråd over håndleddet. Ringen vil begynne å gå fram og tilbake eller i ring (unge nr 1), så stopper ringen og gjør det samme igjen (barn nr2), slik fortsetter den fram til antall barn du vil få.

Etter to barn hos meg (jente også gutt), så stoppet ringen helt opp og hang bare over håndleddet . :)

(håper du skjønner min merkelige forklaring ^^)

Her viser det at spiren i magen er en gutt men jeg har en skikkelig jentefølelse selv så xD

Ringtesten sier jente på meg, det samme gjør magefølelsen min, mens det kinesiske fødselskartet sier gutt:p

Du henger ringen i et hårstrå eller tynn tråd over håndleddet. Ringen vil begynne å gå fram og tilbake eller i ring (unge nr 1), så stopper ringen og gjør det samme igjen (barn nr2), slik fortsetter den fram til antall barn du vil få.

Etter to barn hos meg (jente også gutt), så stoppet ringen helt opp og hang bare over håndleddet . :)

(håper du skjønner min merkelige forklaring ^^)
Ja den viser bare jenter men bare to. Jeg har to fra før så får ikke håpe det var et dårlig tegn? Uaæ

Ringtesten sier jente på meg, det samme gjør magefølelsen min, mens det kinesiske fødselskartet sier gutt:p
Jeg tenker for mye:
Når man bruker det kinesiske fødselskartet, tenker man hvor gammel man er pr i dag, eller hvor gammel man er dette året? :P :)

Jeg tenker for mye:
Når man bruker det kinesiske fødselskartet, tenker man hvor gammel man er pr i dag, eller hvor gammel man er dette året? :P :)
Jeg syns å ha sett begge deler! En der du skal velge alder ved unnfangelse, mens en annen det du velger alder ved termin. Men har fått samme resultat på begge :)

Jeg tenker for mye:
Det som jeg har brukt var alderen min ved unnfangelse vertfall:)

Kinesiske fødselskart sier gutt, ringtesten sier gutt, og jeg er helt sikker på gutt :D De blir spennende å se :)

Back
Topp