Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan tester man hvor mange barn?Man kan også ta ringtest på håndleddetMan gjør det samme der, bare man får se hvor mange barn man kommer til å få (eller har) iløpet av livet. Og hvordan kjønn de har
Jeg får jente også guttså her blir det to barn og da blir det kanskje en jente som kommer i januar <3 (hvis ringtesten stemmer)
![]()
Samme her!Ringtesten sier jente på meg, det samme gjør magefølelsen min, mens det kinesiske fødselskartet sier gutt![]()
Ja den viser bare jenter men bare to. Jeg har to fra før så får ikke håpe det var et dårlig tegn? UaæDu henger ringen i et hårstrå eller tynn tråd over håndleddet. Ringen vil begynne å gå fram og tilbake eller i ring (unge nr 1), så stopper ringen og gjør det samme igjen (barn nr2), slik fortsetter den fram til antall barn du vil få.
Etter to barn hos meg (jente også gutt), så stoppet ringen helt opp og hang bare over håndleddet .![]()
(håper du skjønner min merkelige forklaring ^^)
Jeg tenker for mye:Ringtesten sier jente på meg, det samme gjør magefølelsen min, mens det kinesiske fødselskartet sier gutt![]()
Jeg syns å ha sett begge deler! En der du skal velge alder ved unnfangelse, mens en annen det du velger alder ved termin. Men har fått samme resultat på beggeJeg tenker for mye:
Når man bruker det kinesiske fødselskartet, tenker man hvor gammel man er pr i dag, eller hvor gammel man er dette året?![]()
![]()
Det som jeg har brukt var alderen min ved unnfangelse vertfallJeg tenker for mye:
Når man bruker det kinesiske fødselskartet, tenker man hvor gammel man er pr i dag, eller hvor gammel man er dette året?![]()
![]()