Har noen handlet vogn?

Føler jeg henger etter, bare kjøpt litt klær:smiley-ashamed004Skylder på at vi bygger om hele leiligheten for å få plass til to soverom:D
 
Har kjøpt 2! Haha

Britax smile 4

Og

Kindercraft xmoove
Artig, jeg har også hatt så lyst på kindercraft xmoove i lys grå. Men så leste jeg at bilsetet som fulgte med ikke var så bra, så endte opp med Britax smile 4 sin kombi pakke i den lyse grønne fargen.
Hvilke farger har du kjøpt?
 
Artig, jeg har også hatt så lyst på kindercraft xmoove i lys grå. Men så leste jeg at bilsetet som fulgte med ikke var så bra, så endte opp med Britax smile 4 sin kombi pakke i den lyse grønne fargen.
Hvilke farger har du kjøpt?
Kjøpte kinderkraft i den grå fargen m/sete som sikkert kommer til å bli brukt i den bilen som ikke har isofix, britax kjøpte jeg i grå? Lys grå? Haha. Med sete
 
Kjenner jo jeg får lyst til å kjøpe ny vogn av å lese her :hilarious: :woot: ..men får styre galskapen;)

Gleder meg til å trille Stokke Trailz med bagdelen, har kun brukt sittedelen til vesla (2 år i mars).. den er ergonomisk og hun sover faktisk såpass dårlig i den at vi har satt bort hele vogna, og tar helgens dagdupper i senga. I bhg sover hun i TFK Joggster Adventure med flat sittedel, og må vekkes etter 2.5 timer:shy: Så hun foretrekker nok flatsittedel til soving, blir spennende å se om søsteren er likens etterhvert;)

Har TFK i barnehagen, Trailz og BabyJogger City Tour Lux (by/reisevogn) hjemme, sistnevnte har jeg kjøpt bagdel til brukt på Finn.no nå:) Så da burde jo vognparken være komplett, vi bruker jo egentlig aldri vogn på vesla lengre nå.. men kanskje det er mer behov på reise til sommeren, så det finnes jo en liiiiten mulighet for at vi «kan» kjøpe en søskenvogn:angelic:
 
Vi kjøpte vogn allerede i november… kom over en brukt emmaljunga double viking, som i utgangspunktet koster alt for mye! Så vi tok sjangsen.. heldigvis har det gått bra med begge babyene i magen, så veldig glad for det nå :) tenker man kan kjøpe ting når man føler seg klar for det! Vi har tatt de største kjøpene (vogn og bilstol) og venter lenge med resten. Uke 26+0 i dag.
 
Vi har bestilt Emmaljunga nxt90 ranger, sånn limited edition-utgave. Jeg gleder meg enormt til å få den! Hadde Edge duo med storesøster, og likte den og, men gleder meg til å få sving på hjulene og bedre kurv under! Vi gikk for flat sittedel, mtp soving i vogn:)
Fikk sett den i dag, så ble en sånn på oss også med ergo sittedel! Synes fargen var kjempefin:Heartred
 
Ja, veldig! Den har detaljer i mørkeblå velour på selen til sittedelen og på varmeposen, og en helt ny madrasstype som så veldig bra ut.
Her er den pakket ut og montert nå! Tror det blir skikkelig bra:happy: Noen løsninger jeg likte bedre på Edge Duoen jeg har stående fra sist, men en del nye ting jeg liker bedre med denne. Blir noen lange uker å vente før den kan tas i bruk:hilarious: Jeg hadde ikke fått med meg at den var mørkegrønn da…trodde den var svart, haha..men likte fargen!
 
Back
Topp