Har noen handlet vogn?

Vi har kjøpt Emmaljunga NXT90 Select, men kun med bagdel. Tenkte det var lurt å vente med sittedelen fram til han er stor nok til å prøvesitte. Var så mange ymse meninger om flat vs ergo at vi gikk i stå o_O gikk for den vogna siden den har både teleskophåndtak og knekkledd (mannen min er veldig høy).
Vi har også kjøpt NXT90. Vi valgte flat sittedel, men det virker som at det nesten ikke selges annet enn Ergo lengre.
Vi var også veldig usikre!

Har ingen erfaring med det selv enda siden snupp først kommer i juni, men hun jeg snakket med på BarnasHus sa at flere som hadde kjøpt ergo kom tilbake og kjøpt flat etter en stund. (Men hvor mange det gjelder har jeg ikke tall på!)

Vi har kjøpt Emmaljunga NXT90 Select, men kun med bagdel. Tenkte det var lurt å vente med sittedelen fram til han er stor nok til å prøvesitte. Var så mange ymse meninger om flat vs ergo at vi gikk i stå o_O gikk for den vogna siden den har både teleskophåndtak og knekkledd (mannen min er veldig høy).
Jeg kjesker også på den. Hvilken farge? Jeg har tenkt flat. Men ikke hørt noens meninger ennå, så kanskje jeg ombestemmer meg❤️

Har bugaboo fox 3 fra førstemann (blir ca 22 mnd når baby kommer), men har kjøpt en ramme til slik at jeg raskt kan bytte mellom sittedel og bagdel. Også har jeg kjøpt Baby Jogger City Mini GT2 Double med bag til de gangene begge to er med å trille, tenker at denne blir veldig grei å ha når de blir større også :happy:

Vi har også kjøpt NXT90. Vi valgte flat sittedel, men det virker som at det nesten ikke selges annet enn Ergo lengre.
Vi var også veldig usikre!

Har ingen erfaring med det selv enda siden snupp først kommer i juni, men hun jeg snakket med på BarnasHus sa at flere som hadde kjøpt ergo kom tilbake og kjøpt flat etter en stund. (Men hvor mange det gjelder har jeg ikke tall på!)
Var litt det jeg har hørt mange si, at de byttet til flat fordi ungen ikke var fornøyd og ikke ville sove i ergo. Derfor vi landet på å prøve når han er gammel nok til å bytte til sittedelen :)

Jeg kjesker også på den. Hvilken farge? Jeg har tenkt flat. Men ikke hørt noens meninger ennå, så kanskje jeg ombestemmer meg❤️
Vi gikk for Lounge Black. Behagelig svart med skinn detaljer i konjakk/oransje farge :love017

Vi kjøpte Bugaboo Fox 3. Gleder meg sånn til å bruke den! Har hatt Emmaljunga og Stokke før, men har innerst inne gått å sikla på Bugaboo, men denne gangen BLE det Bugaboo ♥️ Britax blir for lita vogn for oss, vi får store barn. Pluss at vi vil ha ergonomisk sittedel. Vi betalte ca 12 000 nå.

Kjøpte Uppababy Vista V2. Stod mellom den og Fox 3, men falt for den svære kurven og mulighet for søskenvogn :smile

Jeg kjøpte nxt 90 på black friday, siden de mente at vi ikke ville få den gode prisen senere. Kjøpte med flat sittedel da den lille kommer til å vokse ut av bagdelen, men fortsatt være liten når vinteren kommer. Syns derfor ergo ikke så så god ut å ligge å sove i da føttene ble liggende veldig høyt ifht til overkroppen når man vipper setet bak

skulle ta med sambo for å se på vogn i uke 21/22, hadde sett meg ut Bugaboo Fox 3. Butikken hadde én igjen i fargen jeg ønsket og på 20%, så da slo vi til☺️

Vi kjøpte Emmaljunga NXT90 SELECT Ergo Outdoor Trek. 10.000,-. Gleder oss sååååå til den kommer om en ukes tid :Heartred

Her ble det en Donkey Duo 5. Ble kjøpt i uke 24/25.

Vi har bestilt Emmaljunga nxt90 ranger, sånn limited edition-utgave. Jeg gleder meg enormt til å få den! Hadde Edge duo med storesøster, og likte den og, men gleder meg til å få sving på hjulene og bedre kurv under! Vi gikk for flat sittedel, mtp soving i vogn:)

Vi har bestilt Emmaljunga nxt90 ranger, sånn limited edition-utgave. Jeg gleder meg enormt til å få den! Hadde Edge duo med storesøster, og likte den og, men gleder meg til å få sving på hjulene og bedre kurv under! Vi gikk for flat sittedel, mtp soving i vogn:)
Spennende! Jeg så også at den fargen kom nå og lurer på om vi skal gå for den, bare med ergo. Skal en tur ut og kikke i morgen, så håper de har fått den i butikken så jeg får sett den irl.

Spennende! Jeg så også at den fargen kom nå og lurer på om vi skal gå for den, bare med ergo. Skal en tur ut og kikke i morgen, så håper de har fått den i butikken så jeg får sett den irl.
Si fra hvis du får sett den da! Vi tok bare en sjanse og bestilte på nett:hilarious:

Back
Topp