Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har også kjøpt NXT90. Vi valgte flat sittedel, men det virker som at det nesten ikke selges annet enn Ergo lengre.Vi har kjøpt Emmaljunga NXT90 Select, men kun med bagdel. Tenkte det var lurt å vente med sittedelen fram til han er stor nok til å prøvesitte. Var så mange ymse meninger om flat vs ergo at vi gikk i stå gikk for den vogna siden den har både teleskophåndtak og knekkledd (mannen min er veldig høy).
Jeg kjesker også på den. Hvilken farge? Jeg har tenkt flat. Men ikke hørt noens meninger ennå, så kanskje jeg ombestemmer megVi har kjøpt Emmaljunga NXT90 Select, men kun med bagdel. Tenkte det var lurt å vente med sittedelen fram til han er stor nok til å prøvesitte. Var så mange ymse meninger om flat vs ergo at vi gikk i stå gikk for den vogna siden den har både teleskophåndtak og knekkledd (mannen min er veldig høy).
Var litt det jeg har hørt mange si, at de byttet til flat fordi ungen ikke var fornøyd og ikke ville sove i ergo. Derfor vi landet på å prøve når han er gammel nok til å bytte til sittedelenVi har også kjøpt NXT90. Vi valgte flat sittedel, men det virker som at det nesten ikke selges annet enn Ergo lengre.
Vi var også veldig usikre!
Har ingen erfaring med det selv enda siden snupp først kommer i juni, men hun jeg snakket med på BarnasHus sa at flere som hadde kjøpt ergo kom tilbake og kjøpt flat etter en stund. (Men hvor mange det gjelder har jeg ikke tall på!)
Vi gikk for Lounge Black. Behagelig svart med skinn detaljer i konjakk/oransje fargeJeg kjesker også på den. Hvilken farge? Jeg har tenkt flat. Men ikke hørt noens meninger ennå, så kanskje jeg ombestemmer meg
Vil du dele prisen du måtte betale?Bugaboo fox 3
11.250 på kampanje hos BabyshopVil du dele prisen du måtte betale?
Spennende! Jeg så også at den fargen kom nå og lurer på om vi skal gå for den, bare med ergo. Skal en tur ut og kikke i morgen, så håper de har fått den i butikken så jeg får sett den irl.Vi har bestilt Emmaljunga nxt90 ranger, sånn limited edition-utgave. Jeg gleder meg enormt til å få den! Hadde Edge duo med storesøster, og likte den og, men gleder meg til å få sving på hjulene og bedre kurv under! Vi gikk for flat sittedel, mtp soving i vogn
Si fra hvis du får sett den da! Vi tok bare en sjanse og bestilte på nettSpennende! Jeg så også at den fargen kom nå og lurer på om vi skal gå for den, bare med ergo. Skal en tur ut og kikke i morgen, så håper de har fått den i butikken så jeg får sett den irl.