Har noen handlet vogn?

Håperpå3♡

Forelsket i forumet
Junibollene 2023
Vogna jeg kjesker på kommer på tilbud og blir da evt levert i uke 9. jeg synes det er altfor tidlig egentlig. Men er det noen her som alt har fått vogn? Jeg vil da være i uke 26
 
Vi tenkte egentlig å kjøpe brukt. Men fant ut at den vogna vi skulle ha var ganske ok pris på som ny på januarsalget. Så bestilte etter vi hadde vært på OUL. Fikk den uka her. Er 21 uker i morgen. Tenkte når vi hadde kommet så langt og alt var bra på oul så var det en grei deal :)
 
Vi kjøpte vogn i starten av januar, da den vi ønsket oss var på slag. Det var en pakke med dypvogn, sportsdel, nyfødtsete som kan klikkes på vogna, sete fra de er 9 mnd og base. Så da fikk vi alt med en gang. Men den måtte bestilles da vi ville ha alt i grønn :) kunne velge når den skulle komme og valgte da i april. Men den er betalt så er jo kjøpt, bare ikke kommet enda..
 
Jepp, har kjøpt! Fikk beskjed om opptil 8 uker leveringstid, men plutselig var den på lager likevel uken etter, så nå er den stuet vekk i boden :)
 
Vi har foreløpig bare kikket, men har fått beskjed av begge butikkene vi har vært i at de kan lagre vognen frem til vi trenger den. Tenker derfor at vi bestiller om en måneds tid så vi er sikre på på å få fargen vi vil ha, så kan den stå der frem til mai.
 
Har litt lyst til å kjøpe en ny vogn, men føler der er litt unødvendig da vi allerede har en etter førstemann. Noen som venter nummer 2 og tenker å kjøpe?
 
Vi har kjøpt i dag, på finn.no. Tvillingvognene går fort (ihvertfall sånn vi ville ha), så da syns vi det var greit å være tidlig ute.
Hadde egentlig tenkt å bruke vogna etter førstemann, men nå funka jo ikke det...
 
Har litt lyst til å kjøpe en ny vogn, men føler der er litt unødvendig da vi allerede har en etter førstemann. Noen som venter nummer 2 og tenker å kjøpe?
Vi har tenkt å kjøpt ny, selvom vi har en ifra før som var ny til førstemann. Men den er så stor og tung, å jeg endte med å kjøpe ekstra vogn når barnet var 5 mnd fordi det ble mer praktisk. Nå vil jeg heller ha en vogn som dekker mer av våre behov. Man blir jo litt mer bevist på hva man liker/trenger etter å ha vært igjennom vogn jungelen en gang før
 
Vi kjøpte allerede på Black Friday så den har stått i kjelleren en stund allerede. Fikk både god pris(ikke vært så godt tilbud på den etter Black Friday som vi fikk da) og greit å fordele de største innkjøpene litt også synes vi for koster en del om man skal kjøoe alt samtidig.
 
Vi har harvey3 med lille snuppa på 7 mnd og er ekstremt fornøyd! Jeg er bare 157, så det er en av de få vognene som er sååå lave :bag: super lett også! Får mye kommentarer på at den er så liten, nett og lett! Så lillebror kommer til å arve:)
 
Vi har kjøpt Emmaljunga NXT90 Select, men kun med bagdel. Tenkte det var lurt å vente med sittedelen fram til han er stor nok til å prøvesitte. Var så mange ymse meninger om flat vs ergo at vi gikk i stå o_O gikk for den vogna siden den har både teleskophåndtak og knekkledd (mannen min er veldig høy).
 
Vi har kjøpt Emmaljunga NXT90 Select, men kun med bagdel. Tenkte det var lurt å vente med sittedelen fram til han er stor nok til å prøvesitte. Var så mange ymse meninger om flat vs ergo at vi gikk i stå o_O gikk for den vogna siden den har både teleskophåndtak og knekkledd (mannen min er veldig høy).
Gå for Ergo :love017 på BH sa dei at det nesten er ingen som kjøper Flat lenger. Me er såå nøgd med Ergodelen vår.
 
Har emmaljunga mondial - stor og tung, men jeg elsker den :)den vil bli mest til trilleturer her hjemme, kjøpt brukt til forrige så sittedelen brukes enda som sovevogn i bhg, men tipper han er ferdig med dagsoving når lillebror kommer..også har jeg en babyjogger city elite som jeg kjøpte til forrige, og vurdere å kjøpe en bagdel til den for å ikke bruke hele bagasjen på vogn!
 
Back
Topp