Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har tenkt å kjøpt ny, selvom vi har en ifra før som var ny til førstemann. Men den er så stor og tung, å jeg endte med å kjøpe ekstra vogn når barnet var 5 mnd fordi det ble mer praktisk. Nå vil jeg heller ha en vogn som dekker mer av våre behov. Man blir jo litt mer bevist på hva man liker/trenger etter å ha vært igjennom vogn jungelen en gang førHar litt lyst til å kjøpe en ny vogn, men føler der er litt unødvendig da vi allerede har en etter førstemann. Noen som venter nummer 2 og tenker å kjøpe?
Britax smile 4 kjøpte viDere som har kjøpt, vil dere dele hvilken dere kjøpte?
Bugaboo fox 3Dere som har kjøpt, vil dere dele hvilken dere kjøpte?
Vi kjøpte bugaboo fox 3Dere som har kjøpt, vil dere dele hvilken dere kjøpte?
Britax smile 3Dere som har kjøpt, vil dere dele hvilken dere kjøpte?
Gå for Ergo på BH sa dei at det nesten er ingen som kjøper Flat lenger. Me er såå nøgd med Ergodelen vår.Vi har kjøpt Emmaljunga NXT90 Select, men kun med bagdel. Tenkte det var lurt å vente med sittedelen fram til han er stor nok til å prøvesitte. Var så mange ymse meninger om flat vs ergo at vi gikk i stå gikk for den vogna siden den har både teleskophåndtak og knekkledd (mannen min er veldig høy).