Har noen fått vite kjønn?:)

Fikk vite 12+4 jente. Og samme ble sagt på ul 17+1 :Heartpink
 
Vi har en gutt fra før og fikk vite forrige uke (uke 18) at vi nå får ei jente!:dummy1: Det er veldig hyggelig!
 
Jente:Heartbigred JM tippa det for 4 uker siden (uke 15), fikk bekreftet det på oul idag :Heartpink
 
Jente :p
 
Jeg fikk en lapp med meg hvor kjønnet sto på ultralyden i uke 16, jeg skal ikke vite denne gangen så lappen fikk pappaen:nailbiting: rart å tenke på at han vet, men ikke jeg:wacky:

Åå syns du er flink som klarer det!! Jeg har lurt på å ikke vite denne gangen men har ikke helt bestemt meg.. har også vurdert om jeg skal vite det uten å si til noen at jeg vet/hva det blir.. har en uke å bestemme meg på :hilarious:
Men hadde jo vært så spennende å ikke visst :facepalm:
 
Gut her❤ UL veke 16+4
Skal på OUL veke 20, og spent på om dei bekreftar det GU sa no
 
I begynnelsen av svangerskapet trodde jeg det skulle bli jente men så endret det seg noen uker før oul til gutt. Å på oul viste det seg en gutt:Heartblue
 
Jeg har vært på OUL i dag, jeg! Gikk bra til tross for at jeg gruet meg for å dra alene. Er jo skikkelig opplegg på Ullevål, med sånne telt du skal gjennom før du kommer inn osv.

Vi har vært ganske sikre på gutt. Har snakket til baby som gutt «nå sparker han», «når han blir eldre» osv. Men der viste det seg å være en jente, gitt :dummy1: spent på hva kommende storebror vil si...som har bestil gutt :joyful:
 
Begge her kaller ungen for han og eg har en magefølelse på gutt, men alle andre i familien sier jente :angelic:
Så det blir spennende og se på torsdag hva kjønn den lille reko egentlig er xsmile9
 
Back
Topp