Har noen fått vite kjønn?:)

Nurket21

Andre møte med forumet
Har noen fått vite kjønn allerede, og stemte det med magefølelsen? Skal på ultralyd på tirsdag og er da 15+4 og er såååå spent på om vi får vite kjønn! :D
 
Vi fikk vite da vi var 14+2. Ingen tvil om at det er en liten jente ❤️ Lykke til på ultralyd ❤️
 
Vi fikk vite jente i uke 12, gutt i uke 14 :hilarious:
Nå er vi veldig spent på hva de sier på OUL uke 18.
Lykke til på ultralyd :Heartred
 
Jeg fikk en lapp med meg hvor kjønnet sto på ultralyden i uke 16, jeg skal ikke vite denne gangen så lappen fikk pappaen:nailbiting: rart å tenke på at han vet, men ikke jeg:wacky:
 
Fikk vite at det er ei jente 16+0.
Så får se om de sier det samme på oul 20+2
 
Fikk vite i uke 15 med begge gutta. 3 nov er jeg på dagen 15 uker og skal på første ekstra kontroll på sykehuset og spent på om vi får vite kjønn da. Denne gangen har jeg ingen magefølelse på kjønn
 
Vi fikk vite at det var jente på tul (12+4). Veldig spent på hva de sier på oul om litt over tre uker (19+4) :)
 
Vi fikk vite at det var gutt på tul 13+2. oul er om 2 uker så veldig spent på hva de sier da:p
 
Jeg fikk en lapp med meg hvor kjønnet sto på ultralyden i uke 16, jeg skal ikke vite denne gangen så lappen fikk pappaen:nailbiting: rart å tenke på at han vet, men ikke jeg:wacky:
Det hadde ikke jeg klart, å gå å vite at han hadde visst det selv om jeg ikke ville :rolleyes:
 
Det hadde ikke jeg klart, å gå å vite at han hadde visst det selv om jeg ikke ville :rolleyes:
Nei, det var veldig rart i starten.. men nå tenker jeg ikke så mye på det. Jeg har så lyst å oppleve en fødsel uten å vite kjønn og dette blir siste barn mest sannsynlig.
 
Nei, det var veldig rart i starten.. men nå tenker jeg ikke så mye på det. Jeg har så lyst å oppleve en fødsel uten å vite kjønn og dette blir siste barn mest sannsynlig.
Så spennende å ikke vite! Dette er første barnet vårt og jeg føler jeg bare MÅÅÅÅ vite hihi, klarer ikke vente
 
Så spennende å ikke vite! Dette er første barnet vårt og jeg føler jeg bare MÅÅÅÅ vite hihi, klarer ikke vente
Ja, det skjønner jeg! Jeg har fått vite kjønnet på ultralyd med de tre andre så denne gangen skal jeg klare å holde meg! Siste sjanse her:nailbiting:
 
Fikk vite at vi venter gutt, magefølelsen sa jente siden vi har to jenter fra før
 
Fikk vite at vi venter gutt, magefølelsen sa jente siden vi har to jenter fra før
Magefølelsen min sier gutt fordi alle får jenter først i vår familie så da må vell jeg være unntaket hihi, blir like glad uansett:)
 
Back
Topp