Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så koslig, er så spent! <3Vi fikk vite da vi var 14+2. Ingen tvil om at det er en liten jente Lykke til på ultralyd
Hihi, ja det er jo en risk med å få vite så tidlig at det er feilVi fikk vite jente i uke 12, gutt i uke 14
Nå er vi veldig spent på hva de sier på OUL uke 18.
Lykke til på ultralyd
Det hadde ikke jeg klart, å gå å vite at han hadde visst det selv om jeg ikke villeJeg fikk en lapp med meg hvor kjønnet sto på ultralyden i uke 16, jeg skal ikke vite denne gangen så lappen fikk pappaen rart å tenke på at han vet, men ikke jeg
Nei, det var veldig rart i starten.. men nå tenker jeg ikke så mye på det. Jeg har så lyst å oppleve en fødsel uten å vite kjønn og dette blir siste barn mest sannsynlig.Det hadde ikke jeg klart, å gå å vite at han hadde visst det selv om jeg ikke ville
Så spennende å ikke vite! Dette er første barnet vårt og jeg føler jeg bare MÅÅÅÅ vite hihi, klarer ikke venteNei, det var veldig rart i starten.. men nå tenker jeg ikke så mye på det. Jeg har så lyst å oppleve en fødsel uten å vite kjønn og dette blir siste barn mest sannsynlig.
Ja, det skjønner jeg! Jeg har fått vite kjønnet på ultralyd med de tre andre så denne gangen skal jeg klare å holde meg! Siste sjanse herSå spennende å ikke vite! Dette er første barnet vårt og jeg føler jeg bare MÅÅÅÅ vite hihi, klarer ikke vente
Magefølelsen min sier gutt fordi alle får jenter først i vår familie så da må vell jeg være unntaket hihi, blir like glad uansettFikk vite at vi venter gutt, magefølelsen sa jente siden vi har to jenter fra før