Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regner med det kanskje tar seg opp litt etterhvert?okei.. hehe, heldig du er da... for det er ubehagelig![]()
jaa er nok veldig individuelt ... for sist fant jeg ikke ut at jeg var gravid før i uke 8 og da merket jeg nok ikke dette før det..Regner med det kanskje tar seg opp litt etterhvert?
godt det ikke bare er meg..Har en del av det ja. Ikke noe behagelig akkurat![]()
ja tydeligvisHar også litt smerter når jeg beveger meg brått og er 5+1 i dag..men blir man rekna som førstegangs når det er 5 år siden forige fødsel? Det visste jeg ikke..hehe..gutten min har nettopp blitt 6 år![]()
Det har strekt litt mer i dag enn de andre dagenejaa er nok veldig individuelt ... for sist fant jeg ikke ut at jeg var gravid før i uke 8 og da merket jeg nok ikke dette før det..![]()
hehe.. syns det er ett godt tegn selvom det er litt vondtDet har strekt litt mer i dag enn de andre dagene![]()
Ja det er et godt tegnhehe.. syns det er ett godt tegn selvom det er litt vondt![]()