har noen av dere?

~Heijdii~

Lever livet !
VIP
ligamentsmerter? om det het det.. hehe... jeg blir regna som førstegang siden det er 5 år siden sist... å kan ikke huske det va så vondt så tidlig sist :p eller det er ikke supervondt.. men sånn visst jeg gjør bråe bevegelser river det godt på begge sider :p
 
Det hender. Men er ikke så veldig ofte jeg kjenner det :)
 
hvor langt er du påvei og er du førstegangs? :)
 
Jeg eer 5+5 i dag og er førstegangs ja :)
 
okei.. hehe, heldig du er da... for det er ubehagelig :p
 
Regner med det kanskje tar seg opp litt etterhvert?
jaa er nok veldig individuelt ... for sist fant jeg ikke ut at jeg var gravid før i uke 8 og da merket jeg nok ikke dette før det.. :)
 
Å jada! Her strekker det! Ikke så lenge siden jeg var gravid sist heller :p
 
Har også litt smerter når jeg beveger meg brått og er 5+1 i dag..men blir man rekna som førstegangs når det er 5 år siden forige fødsel? Det visste jeg ikke..hehe..gutten min har nettopp blitt 6 år:)
 
Jeg har ikke fått det enda, men husker at jeg hadde en del sist, så det kommer vel:)
 
Har også litt smerter når jeg beveger meg brått og er 5+1 i dag..men blir man rekna som førstegangs når det er 5 år siden forige fødsel? Det visste jeg ikke..hehe..gutten min har nettopp blitt 6 år:)
ja tydeligvis :) hehe...
 
Tro meg. Kjennes som livmoren holder på å rakne. 17+4



Venter en liten skatt i september 2013 <3
 
ikke så mye ligamentsmerter, men godt med murringer i perioder :)
 
jaa er nok veldig individuelt ... for sist fant jeg ikke ut at jeg var gravid før i uke 8 og da merket jeg nok ikke dette før det.. :)
Det har strekt litt mer i dag enn de andre dagene :p
 
hehe.. syns det er ett godt tegn selvom det er litt vondt :p
Ja det er et godt tegn ;) Jeg er glad for alt jeg merker, da vet jeg hvertfall at det skjer noe med kroppen :)
 
Back
Topp