Har mini festet seg?

Fikk svar i dag, han har snudd seg riktig vei, men ikke sunket ned i bekkenet.
Stikkingene er nok modning :happy:
Er visst også veeldig sjelden at nummer to fester seg?!
Lærer stadig noe nytt :happy:
Det fikk jeg også beskjed om at var skjelden. Mem jeg venter nr 2 og jordmor da igår at han var så og si festa. 37uker imorgen jeg [emoji5]
 
Det fikk jeg også beskjed om at var skjelden. Mem jeg venter nr 2 og jordmor da igår at han var så og si festa. 37uker imorgen jeg [emoji5]
Jeg er tredjegangs og hodet var festet når jeg var hos jm i uke 36. Hun sa også at jeg hadde god plass i bekkenet. Glemte å spørre hva det betydde, men håper det er positivt [emoji4][emoji106]
 
Jeg er så nysgjerrig på det her men fikk beskjed fra jm at det ikke er så farlig så lenge baby trives godt i hodeleie. Jeg vet at hun ligger langt ned, men vet ikke om hodet er festet helt liksom. Kanskje de sjekker det på tirsdag [emoji28]
 
Andregangs her og hodet er festet:) var det på kontroll i går 38+2:)
 
Hvis hodet ikke er festet kan baby teoretisk sett snu seg, ikke sant? Så de sjekker vel leie når man er kommet inn og skal føde? Ikke bare antar at hodet er med hvis det var det på sist kontroll for x antall dager/uker siden?
 
Fant ut igår hos legen at hodet er festet, er 35+6 idag. Andre som har sjekket, har bare sagt at det "ligger godt nedi der", men aldri presisert at det er festet. Men jeg tenker det har vært festet en del uker allerede, for han har ikke skiftet stilling på lenge...
 
Back
Topp