Har mannen din bart i november?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kjersti

Guest
Det har min hatt! Heldigvis forsvant den helt da han prøvde å trimme den i dag! *knis*

Ja, samboeren og broren min holder på. Jeg har satt over penger til donasjonen de har startet.
Synes det er morsomt, men skulle heller ønske at de gav blod.

Hehe, nei men hadde ikke tatt han lang tid å spare hvos han ville. Har ansiktshår som vokser fort, så glad han ikke holder på med det der.

Nei, han "prøvde" men det så helt latterlig ut! Greit å skape bevissthet rundt ?prostata kreft? Men det funker bedre å gi støtte til forskning ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, samboeren og broren min holder på. Jeg har satt over penger til donasjonen de har startet.
Synes det er morsomt, men skulle heller ønske at de gav blod.
Skulle ønske min samlet inn penger til kreftsaken i stedet for å gå rundt med en bart han ikke kler ;)

Nei, han "prøvde" men det så helt latterlig ut! Greit å skape bevissthet rundt ?prostata kreft? Men det funker bedre å gi støtte til forskning ;)

Akkurat det jeg argumenterte med, men han ville ikke høre ;) Godt den forsvant likevel ;)

Men det er vel poenge? Er vil ingen som gror bart og ikke gir penger til forskning?
Her blir det gitt penger i bøtter og spann.

Om man ikke gjør det er jo poenge borte, og rimelig patetisk.

Nei, heldigvis, for han kler ikke bart i det heeeele tatt :P

Men det er vel poenge? Er vil ingen som gror bart og ikke gir penger til forskning?

De fleste jeg vet gror bart kun for å skape bevissthet rundt tema! Har de misforstått?

Min hadde bart og skjegg, men tok alt 1 november. Så nå er det bare bart, ser fram til han tar alt eller beholder skjegget igjen. Flott å sette fokus på kreft da

Mannen har skjegg og bart året rundt :)

Samme her :) synes han kler det, samtidig synes jeg godt han kunne tatt det vekk av og til, det stikker :P

Tok jo ikke veldig feil da!
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Movember
Å skape bevissthet rundt prostatakreft og å få mannfolk til å "sjekke seg" er selvsagt viktigere enn donasjoner. Bevissthet rundt familie historie mtp kreft osv.

Sjekke seg er jo en selvfølge...
Men vi kan være enig om å være uenig :)

Mange som bare gror barten, gitt ;) Inkludert min mann og flere andre jeg kjenner, de trenger visst en unnskyldning for å la barten gro :P

Mannen min og alle de andre på jobben hans gror bart nå og har det moro med det.
Ehh, han ser litt rar ut med den.. Men jeg syns bare det er gøy. Thank God han tar den bort etterpå!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp