M
Moderator Kjersti
Guest
Det har min hatt! Heldigvis forsvant den helt da han prøvde å trimme den i dag! *knis*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, min kler det ikkeNei, dessverre! Syns bart er tøft, men man må være typen til det for å kle det!![]()
Skulle ønske min samlet inn penger til kreftsaken i stedet for å gå rundt med en bart han ikke klerJa, samboeren og broren min holder på. Jeg har satt over penger til donasjonen de har startet.
Synes det er morsomt, men skulle heller ønske at de gav blod.
Ja til bart OG skjegg, nei til BARE bartMannen har skjegg og bart året rundt![]()
Akkurat det jeg argumenterte med, men han ville ikke høreNei, han "prøvde" men det så helt latterlig ut! Greit å skape bevissthet rundt ?prostata kreft? Men det funker bedre å gi støtte til forskning
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, han "prøvde" men det så helt latterlig ut! Greit å skape bevissthet rundt ?prostata kreft? Men det funker bedre å gi støtte til forskning
De fleste jeg vet gror bart kun for å skape bevissthet rundt tema! Har de misforstått?Men det er vel poenge? Er vil ingen som gror bart og ikke gir penger til forskning?
Her blir det gitt penger i bøtter og spann.
Om man ikke gjør det er jo poenge borte, og rimelig patetisk.
De fleste jeg vet gror bart kun for å skape bevissthet rundt tema! Har de misforstått?
Tok jo ikke veldig feil da!Ja, virkelig!
Mannen har skjegg og bart året rundt![]()
Tok jo ikke veldig feil da!
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Movember
Å skape bevissthet rundt prostatakreft og å få mannfolk til å "sjekke seg" er selvsagt viktigere enn donasjoner. Bevissthet rundt familie historie mtp kreft osv.
Mange som bare gror barten, gittMen det er vel poenge? Er vil ingen som gror bart og ikke gir penger til forskning?
Her blir det gitt penger i bøtter og spann.
Om man ikke gjør det er jo poenge borte, og rimelig patetisk.