Har mannen alkoholforbud de siste ukene før termin?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Har vi ikke diskutert enda, men jeg regner ikke med at han skal ha det.

Ja, det regner jeg med at han får. Fra 1.februar eller noe slikt. Tror han føler at det er er naturlig selv.

Ja, det blir det nok. Ikke noe annen mulighet for å komme seg til sykehuset hjemmefra og har ikke tenkt å kjøre selv ;)

Ikke snakket om det og føler ikke for å snakke om det heller, regner med det er noe som sier seg selv egentlig ;)

Jøss, dette har jeg faktisk ikke tenkt på en gang. Kanskje han burde ha det så han kan kjøre? :o
Men merker man ikke fødselen såpass lenge før, at om man kun har tatt 1 øl - så er den "ute" igjen før man faktisk setter kursen mot sykehuset? Eller drar man til sykehuset med en gang man tror det skjer noe liksom?

Jøss, dette har jeg faktisk ikke tenkt på en gang. Kanskje han burde ha det så han kan kjøre? :o
Men merker man ikke fødselen såpass lenge før, at om man kun har tatt 1 øl - så er den "ute" igjen før man faktisk setter kursen mot sykehuset? Eller drar man til sykehuset med en gang man tror det skjer noe liksom?

Dette lurer jeg og på :p festforbud er en ting, men jeg tenkte at en øl sikkert går greit? :o

Vi har ikke snakket om akkurat det, men det sier vel seg selv. Reiseforbud derimot, det har han fått;) Det er kun snakk om jobbturer da, men det er ikke sikkert han blir bedt om å reise på noe heller.

Jøss, dette har jeg faktisk ikke tenkt på en gang. Kanskje han burde ha det så han kan kjøre? :eek:
Kommer litt ann på hvor langt det er til sykehuset og hvor raskt en føder.

Vi har ikke snakket om akkurat det, men det sier vel seg selv. Reiseforbud derimot, det har han fått;) Det er kun snakk om jobbturer da, men det er ikke sikkert han blir bedt om å reise på noe heller.
Her får gubben og jeg auto reiseforbud på jobbene våre 6 uker før termin.

Har ikke snakket om det men regner med at han er smart nok til å ikke drikke i tiden rundt termin:)

Nei. Han drar nok ikke på flat-fylla de siste par ukene før termin regner jeg med men han kan da drikke noe forde. Han mista lappen i juni, så han kan ikke kjøre meg uansett:p

Nei. Han drar nok ikke på flat-fylla de siste par ukene før termin regner jeg med men han kan da drikke noe forde. Han mista lappen i juni, så han kan ikke kjøre meg uansett:p
Ouch da
Dyr lærepenge å miste lappen. . .

Back
Topp