Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg levende forstå degVeldig! Det merkes godt for å si det sånn.
Kan jeg levende forstå deg
Har akkurat betalt 30k for guttungens og fremdeles må jeg regne med 5-10k til før han er ferdig.
Er glad jentungen ikke skal ta den i Norge, hun skal utenlands neste år og lappen på bil + motorsykkel (hennes ønske) kommer der hun skal til i snitt på ca 20-25k samlet sett.
Tenker å ha den og klar til 1. februar.Vi har ikke snakket noe om det, men regner med at det faller naturlig på plass.Han drikker ikke så ofte heller da.
Når tenker dere å pakke sykehusbagen, så den står klar? Førstegangs så ingen erfaring med dette...![]()
Min første fødsel tok 3t og 45min fra første rie til hun var ute.Jøss, dette har jeg faktisk ikke tenkt på en gang. Kanskje han burde ha det så han kan kjøre?![]()
Men merker man ikke fødselen såpass lenge før, at om man kun har tatt 1 øl - så er den "ute" igjen før man faktisk setter kursen mot sykehuset? Eller drar man til sykehuset med en gang man tror det skjer noe liksom?
Problemet er at jeg har ikke tid til å øvelseskjøring med han (han har to naboer som hjelper han der) så må jo bare punge ut når han fant ut han skulle ha denFy søren det har blitt dyrt å ta lappen!
Jeg har riktignok hatt den i 10 år altså, men jeg betalte 11 tusen...som var gjennomsnitt den gang i området jeg er fra.