Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg så meg plutselig i speilet og har fått det for meg at magen sitter lavere enn før. Er det ønsketenkning, eller hva syntes dere det ser ut som? Er 38+3 i dag Har deres mager sunket? Så ufattelig ubehagelig å sitte og puste for tiden!!
Tror min har sunket også. Først følte jeg magen var litt mindre på en måte (en illusjon. Den er jo større haha) bare fordi den sank bittelitt.
Er fælt å sitte nå, gjør vondt innimellom og er vanskelig å puste da.
Er så dårlig på å ta bilder. Men her er et bedre bilde! Betyr det at babyen har omsider festet seg kanskje? Elker at fødselen kommer om ikke så lenge?? Spent
Det er helt individuelt, noen babyer fester hodet mange uker før fødsel, noen gjør det bare rett før. Og at magen synker de siste ukene er også normalt
Her var hodet festet ca i uke 38 og da hadde magen sunket. Det ble lettere å puste, mindre press opp mot ribbeina og mer nedpress (og flere tisseturer for å si det sånn ).
Er nå 40+3, altså termin i dag
Men du kan jo håpe Det finnes vel ingen fasit på disse tegnene og når det virkelig skjer