Har magen sunket?

Druesaft

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg så meg plutselig i speilet og har fått det for meg at magen sitter lavere enn før. Er det ønsketenkning, eller hva syntes dere det ser ut som? Er 38+3 i dag:) Har deres mager sunket? Så ufattelig ubehagelig å sitte og puste for tiden!!

Vedlegg

• 20140411_151038.jpg
    20140411_151038.jpg
    576,9 KB · Visninger: 98
Har du noe sammenligningsbilde å legge ut her? :)

Tror min har sunket også. Først følte jeg magen var litt mindre på en måte (en illusjon. Den er jo større haha) bare fordi den sank bittelitt.
Er fælt å sitte nå, gjør vondt innimellom og er vanskelig å puste da.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er så dårlig på å ta bilder. Men her er et bedre bilde! Betyr det at babyen har omsider festet seg kanskje? Elker at fødselen kommer om ikke så lenge?? Spent:)

Vedlegg

• 20140411_153029.jpg
    20140411_153029.jpg
    720,3 KB · Visninger: 79
Ser ut som den har sunket litt ja;) Fikk høre av sjefen i dag at magen min hadde sunket siden onsdag når jeg stakk innom, men klarer ikke å se det selv;)

Det er helt individuelt, noen babyer fester hodet mange uker før fødsel, noen gjør det bare rett før. Og at magen synker de siste ukene er også normalt :)

Her var hodet festet ca i uke 38 og da hadde magen sunket. Det ble lettere å puste, mindre press opp mot ribbeina og mer nedpress (og flere tisseturer for å si det sånn :p ).

Er nå 40+3, altså termin i dag :)

Men du kan jo håpe :p Det finnes vel ingen fasit på disse tegnene og når det virkelig skjer :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp