Har ingen symptomer..

håperpå2016baby

Flørter med forumet
Jeg har tatt 3 positive g.tester den siste uka. Er 6+2 i dag, men jeg kjenner ikke at jeg er gravid.. Bortsett fra litt ømme bryster og litt murringer de første dagene etter den første positive testen... Men nå kjenner jeg ingen ting, bare litt ømme bryst, men de var også verre for 1 uke siden.. Er det flere enn jeg som har det sånn? Begynner nesten å bli redd at det ikke er noen spire :D hehe. I mitt forrige svangerskap var jeg syk 24/7 de 3 første mnd....

Du er ikke alene :) jeg tok test i går og den var fortsatt positiv. 6+2 i dag men hverken kvalm eller ømme bryster. Bare litt trøtt.

Lite symptomer her og. Men jeg er bara 4+6. Kun ømme bröst å oppblåst.

Jeg hadde det slik i forrige uke jeg også :) Kjente ingenting, kun litt ømme bryter av og til. Men denne uken ble plutselig brystene kjempe ømme og har begynt å bli litt små uggen/kvalm, og mistet matlysten. Er 7+4 i dag.

Jeg har tatt 3 positive g.tester den siste uka. Er 6+2 i dag, men jeg kjenner ikke at jeg er gravid.. Bortsett fra litt ømme bryster og litt murringer de første dagene etter den første positive testen... Men nå kjenner jeg ingen ting, bare litt ømme bryst, men de var også verre for 1 uke siden.. Er det flere enn jeg som har det sånn? Begynner nesten å bli redd at det ikke er noen spire :D hehe. I mitt forrige svangerskap var jeg syk 24/7 de 3 første mnd....
Heldiggris, sier jeg bare! ;-) neida, faktisk, i dag har jeg så få symptomer at jeg nesten er litt nervøs! Er 7+1, og har hele veien hatt ømme pupper, murringer, kvalme, hodepine, utmattethet - litt av og på med de forskjellige symptomene, men i dag har jeg nesten ingenting av noe!

Bortsett fra at jeg er trøtt og manglende mens skulle jeg ikke trodd jeg var gravid. Mulig vi bare er heldige :)

er 7+3 og har hatt mensmurringer hele tiden,og ømme bryster som har vokst masse! Og er litt energiløs...ellers har jeg vært lite dårlig, kvalm 3 kvelder kanskje, men veldig trøtt og kald de første to ukene av graviditeten :-)

Sniker fra august:) Jeg har ikke hatt noen kraftige og typiske tegn på at jeg er gravid - og nå er jeg i uke 22. Hadde det ikke vært for spark fra den lille så hadde jeg ikke visst at jeg er gravid nå:p Så mitt tips er å stole på testen, og kanskje bestille tidlig UL hvis du føler det beroliger deg:)

Absolutt ingen symptomer her heller tidlig ul om 6 dager... begynner å bli litt bekymret alt er som det skal...

Absolutt ingen symptomer her heller tidlig ul om 6 dager... begynner å bli litt bekymret alt er som det skal...
Jeg og er nesten redd for det.. Hr veldig lyst til tidlig ultralyd jeg også, men føler jeg er litt hysterisk :p

Heihei jeg er 7 uker på vei i dag, har ingen symptomer i det hele tatt untatt at jeg er tisser hele tia:) skal på tidlig ul i uke 7+6 , så veldig spent på om det er noe der , man bekymrer seg så fælt , så får krysse fingrene :)

Noen som har blitt plutselig dårlig i magen? Småkvalm og til tider svimmel?
Er det noen som IKKE har ømme bryst i uke 4 forresten?

Back
Topp