Har ikke jobb!

Jeg har Søkt på alle slags jobber, i 1 år .. Bor på en veldig liten plass vel og merke.. !
jeg har vært på intervjuer, men går aldri min vei..

så nei, det er ikke lett å skaffe seg jobb.. og jeg har virkelig stått på og prøvd!!

ORIGINAL: giggsy

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

VIL man jobbe FÅR man jobb... Enkelt og greit... Kanskje ikke drømmejobben, men jobb...

Ei jeg kjenner går hjemme og driver dank fordi hun ikke vil søke på jobber.. Hun vil bare ikke... Noen må man påregne helg og slikt, noe hun ikke vil.. Har vært mange butikker og kafeèr her i byen som har trengt folk i hytt og gevær, men hun vil ikke...
Så hun går hjemme og daffer på trygd...

Hvordan kan du vite 100% sikkert at det er fordi hun ikke gidder? Har du tenkt på at kanskje hun sliter? Er greia med ganske mange mennesker som folk ser på som late. De sliter egentlig med et eller annet. Man kan komme med mange dårlige unnskyldninger da bare man klarer å skjule at man sliter. [>:]

Det stemmer ikke helt. Jeg vil gjerne jobbe jeg, men jeg har en skade som gjør at jeg ikke kan det.
Jeg ser 100% frisk ut jeg , ingen som ser at jeg har en skade, så er sikkert mange som kan oppfatte med som lat. er du klar over hvor vondt det gjør?
Og det kan hun hende hun venninnen din sliter med et eller annet som gjør at hun ikke kan jobbe.
Du får ikke trygd for ingenting , det er vanskelig å få om dagen.

ORIGINAL: Sol81

ORIGINAL: Piffi Allkrydda

ORIGINAL: Sol81

Jeg vil bare si at jeg ikke er enig med det der.
Men til alle arbeidsledige. Herbalife kan alle jobbe med. Du kan jobbe hvor du vil, når du vil, du kan tjene litt ekstra i måneden hvis du bare jobber litt, og du kan tjene MYE hvis du jobber hardt.
Jeg har min sønn med på jobben. Og når jeg skal ha møter med mange mennesker, gjør jeg det på kvelden eller i helgen når barnefar eller noen andre passer på han.
Perfekt jobb når man har barn[:D]

Med Herbalife må man jo ha et kundegrunnlag?! Hva da om du bor på landet med bare noen få hundre innbyggere i mils omkrets? [;)] Her hadde jeg nok ikke tjent noen penger på en sånn business, i hvert fall! [:D]

Ja man må ha kunder. Noen ganger må man reise litt. Jeg har kunder i Stavanger og mange andre steder en der jeg bor.
Mange måter å komme i kontakt med mennesker på. Med internett kan man komme i kontakt med sykt mange mennesker.

Men en annen forutsetning for å kanskje lykkes med Herbalife, er jo at man faktisk har tro på produktet, og tildels liker produktet... Så du kan ikke helt si at "alle kan selge Herbalife" heller. Jeg kunne aldri gjort det.

ORIGINAL: Mrs.B

ORIGINAL: Zera

ORIGINAL: Najila

La meg hedre deg, o fantastiske menneske, som sitter der oppe på hesten din å finner det nødvendig å tråkke på alle dem som faktisk er i en livsituasjon der dem ikke får jobber kastet etter seg!! All ære til deg som er frisk både fysisk og psykisk, og som antageligvis aldri har møtt en dag med motgang i livet!

*spyyyyyy*[:'(]

sign... blir så jævla provosert av slike trangsynte folk som sitter der på sin høyehest og kikker ned på folk!!!![:'(]

kjenner mitt blod å går litt fortere rundt i kroppen....
hater sånn ren spikka urettferdighet fra litt for ""høytsittende"" mennesker...[:'(]

Enig!
Sambo gikk ut av videregående i sommer med femmere i nesten alle fag. Han har litt jobberfaring fra tidligere, men ikke mye siden han har konsentrert seg om skole.
Han har søkt masse jobber og vært registrert som arbeidssøker på NAV og finn.no. Nå fikk han seg endelig en måneds vikariat som vaktmester gjennom et vikarbyrå, etter tre måneder med jobbsøking. Ikke vet jeg hvorfor det var så vanskelig, men jeg vet at han har prøvd. Kanskje fordi han bare er 19 og ung far? Er glad vi begge skal studere neste år for å si det sånn.

ORIGINAL: gotherina

overskriften i morendagens vg:

"arbeidsledigheten i norge skyldes ikke finanskrisen alikevell, men latskap!"

kilde: bedrevitere på bv...

Hehehe.
I følge NAV har de hatt enorm pågang på jobbsøkerkurs, mange flere som deltar enn vanlig og det er mye større kamp om stillingene som deles ut hos vikarbyråene. Finanskrisen har definitivt noe med dette å gjøre ja.

Back
Topp