Har hodet festet seg?

Var på kontroll i dag og her har hodet festet seg. [:)] har egentlig merket det, vært mye nedpress i det siste. Og de sste dagene har jeg hatt en del stikkinger nederst i magen.. er 36+3 uker på vei.

Var på kontroll tirsdag,da var jeg 36+6. Hodet var ikke festet, men var ganske langt nede. Men så hadde jeg det veldig vondt i går, føltes nesten som om h*n sklei nedover, og var skikkelig nedpress samtidig. Varte en stund, så gikk det over og jeg kjente ikke noe mer. Hvordan skjer festing egentli, kan det ha skjedd i går da, eller fester h*n seg over noen dager/uker? [8|]  (Skal på ekstra kontroll tirsdag igjen, 17 mars pga litt forhøyet BT, 125/84...skal spørre JM om h*n har festa seg da)

Nei, lå i skrått leie ved UL i uke 35. Skal tilbake nå på tirsdag og finner ut da hvordan ståa er.

Var på ultralyd for to uker siden og da hadde ho snudd seg med hodet ned, og vært hos jordmor i dag og da hadde hodet festet seg og lå dypt i bekkenet. Er 34+2 i dag:)

Hodet har ikke festa seg. Virker ikke som om den har tenkt til det heller. Snurrer alle veier ennå.

Back
Topp