Har hodet festet seg?

Sælly

Blir kjent med forumet
Va på UL-kontroll i går (uke 36+4), og det så ut som lillebeibi hadde det kjempefint! :-) Helt gjennomsnittlig baby ifølge alle målingene.[:)]

MEN hode hadde ikke festet seg enda. Kjenner at dette er noe som stresser meg litt... Fikk bare beskjed om at det ikke var noe å stresse med. Men hvis vannet gikk måtte jeg legge meg ned å plassere føttene høyt, slik at ikke navlestrengen kunne falle ut, eller "komme i klem".

Hvordan er det med dere? Har hodet festet seg? Å i såfall; hvor tidlig/sent festet det seg?

ORIGINAL: frøkenL

va på kontroll i uke 32..å då va d ennu ikkje fæsta...jm sa at d kunn ennu gå lang ti før d jor d.. å d va ikkje hos alle d fæsta sæ i d heile tatt...ho sa d va vanliar hos førstegangsfødende....

Har ikkje hørt d dærrane om at man ska lægg sæ ne me føtn høgt førutn om svigersøster..ho hadd fådd stræng beskje om å lægg sæ rætt ne vest vannet gikk...men ho har åsså vældi lite fostervann å jenta ligg i sæteleie..va å no på grunn a navvelstrængen!

ja så te de grader.........havna på kontroll i går kveld..er bare livmorhalsen som hålder det heile i gjenn....[8D][:)]

jm sa at nån fæsta sæ ikkje rætt før di ska ut...men vest d bære e livmorhalsn så håll ijænn så har du vell ikkje længe ijænn? [:D] Katti har du termin?

følelsen på at æ ikke har lenge i gjenn e der aza.....har termin 16 april,satse at det e inni der i 2 uka te ja max

ORIGINAL: siv elin

jm sa at nån fæsta sæ ikkje rætt før di ska ut...men vest d bære e livmorhalsn så håll ijænn så har du vell ikkje længe ijænn? [:D] Katti har du termin?

følelsen på at æ ikke har lenge i gjenn e der aza.....har termin 16 april,satse at det e inni der i 2 uka te ja max

Spennannes[:D]

glede mæ jaaaaaaaaaaa

ORIGINAL: aprilbarn

har ikke festa seg her nei, men ligger med rompa nederst også da! Er 34+4 idag, så har enda litt tid på å snu seg!

samme her[:)] men han har et par uke på seg til å snu seg.. *SNU DEG!!!!!*
..så fremst han ikke har festet hode mellom ribbeina mine[8D] heheh..*følg lyset..ikke mamma`s stemme[8D][:D]*

Ikke festa seg her...helt bevegelig. Glad han ligger riktig vei nå jeg bare [:D]

Ja, kanskje jeg skal være fornøyd med at hun ligger med hodet ned, istede for å være misfornøyd med at hodet ikke er festet :-)

skal på kontroll i morgen.Skal se om han har snudd seg eller ikke. Tror ikke han har det. spennende.

var på kontroll i går og da hadde hun festet seg. Men jeg aner ikke når det skjedde.. Har ikke lagt merke til at magen har sunket heller jeg.. syns det fortsatt er ganske ubehagelig å sitte oppreist o.l..

Var på kontroll på tirsdag og da låg ungen langt nede ned hodet, men ho kunne ikke si at det var festet... Håper på det snart [:D] Skal på ny kontroll neste torsdag[:)]

Er 36 uker imorgen, og hodet ligger langt ned, men er fremdeles bevegelig - så ikke festet seg enda nei. Men jeg håper det skjer - snart![:D]

jeg var på kontroll på mandag å da lå han med hodet ned,men hadde ikke festet sg enda,idag er jg 36+6. Skal til jordmor neste uke så håper hun sier at han har festet sg da=)

Her var det ikke festet på forrige kontroll, så er spent på neste kontroll..
Men han hadde snudd seg med hodet ned:)
har ikke hatt såååå vondt i bekkenet de siste dagene, så kan jo hende han driver å fester seg kanskje??

Med meg holder det på å feste seg[:)] Var med jordmor igår (37+1) og da sa hun det var så godt som festet[:)]

her har han ligget med hodet godt nede i bekkenet siden uke 28/29, og på ul i dag var det festet, men bare såvid. er 37 uker i dag

ORIGINAL: ~Rutla~

ORIGINAL: Lindus82

Ikke festa seg her...helt bevegelig. Glad han ligger riktig vei nå jeg bare [:D]

signerer denne, men er jo oftere at de ikke fester seg når en er annen/ flergangsfødende

samme her. har fått beskjed om at det mest sannsynlig ikkje kjem til å feste seg...

Er ikke festet enda her,nei.. 35+2
Men skal til jordmor på mandag, synes jeg kjenner hun beveger hodet,men får se hva hun sier[;)]

Her er vi i uke 63 +6 og hodet har ikke festet seg enda.... har ikke ny kontroll før den 22 så da blir det spenende og høre da. 

Er 36  og 1 uker idag. Var på kontroll tirsdag, og hodet er ikke festa. Tar det helt rolig. Ofte fester det seg ikke før fødselen.

Back
Topp