Har hodet festet seg?

En tråd i 'Mai 2018' startet av Bettispaghetti, 5 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. lilletrulte Flørter med forumet

Hodeleie men ikke festet, nr 2 her så det skjer vel ikke med det første:angelic:. 36+2

2. Silda82 Elsker forumet Mailykke 2018

Idag hadde hodet festet seg.... jordmor estimerte str til 3160 gram pr idag!

20 dager til termin[emoji322]

• Liker Liker x 1
  3. Babylykke16og18 Glad i forumet Mailykke 2018

Har du fått tilbud om vendingsforsøk på sykehuset? :)

4. Grågåsa Flørter med forumet Septemberlykke 2016

De skulle henvise meg til sykehuset 5 timer unna for å høre om de ønsket å prøve det. Har høy BMI, da var det ikke sikkert de orket å prøve på det. Er vanskeligere å få tak i babyen når man har ekstra bukfett som legen så fint sa det Førstemann kom i uke 37+2 så blir spennende fremover

• Liker Liker x 1
  5. MarianneGj Glad i forumet Mailykke 2018

Hodeleie, uke 36, ikke festet ennå [emoji27]

6. Mimmi1 Betatt av forumet Påskekyllingene 2020

Hodeleie i uke 35, ikke festet enda

7. ønsker så inderlig en liten sp Gift med forumet Himmelbarn Oktoberskatter 2014 Assistert-jentene Julikulene 2020

Seteleie her..uke 35 idag...
    Kontroll på sykehuset på tirsdag som kommer om han har snudd seg....

8. Juliete Forumet er livet Mailykke 2018

Hva tenker du om evnt setefødsel?
    Har kontroll på torsdag, i uke 37 og frykter han fortsatt ligger i seteleie...

9. Joggejenta Mamma til Eva 09.10.14 <3 Mailykke 2018 Oktoberskatter 2014

Hodeleie, men langt i fra festet. Hodet lå høyt på kontroll i går, 36+3.

10. ønsker så inderlig en liten sp Gift med forumet Himmelbarn Oktoberskatter 2014 Assistert-jentene Julikulene 2020

Jeg tenker nei for min del...nå ligger han 10% over gjennomsnittet og. Jenta mi var 2680 når hun ble født..lita men vondt nok he he. Så sier mannen nei..han er redd for at det skal oppstå noe..og vi mistet to gutter i uke 22 da..men ekstra redd for at noe skal hende lillegutt nå.

Men kjenner og Jeg frykter litt keisersnitt og.. så ikke lett. Håper han snur seg

11. Juliete Forumet er livet Mailykke 2018

Det er ikke lett det der altså... Skjønnt godt frykten blir større når dere har opplevd og mistet to...
    Hvilke sykehus tilhører du?
    Her jeg bor er det ikke ett tema med ks ved seteleie..

12. ønsker så inderlig en liten sp Gift med forumet Himmelbarn Oktoberskatter 2014 Assistert-jentene Julikulene 2020

Kristiansand sykehus her... vi får håpe de små snur seg...enda litt tid igjen..

13. villter Forelsket i forumet Mailykke 2018

33. Hodet ned men ikke festet.

14. Håpefull☺️ Glad i forumet Mailykke 2018 Augustbarna 2021

På kontroll i dag (38+1) fikk jeg beskjed om at hodet er godt festet :)

15. silly86 Flørter med forumet

Uke 35+6 og seteleie foreløpig her.. har time på føden på torsdag for å estimere størrelse og begynne vurderingen av om det blir ks eller vaginal forløsning

16. ønsker så inderlig en liten sp Gift med forumet Himmelbarn Oktoberskatter 2014 Assistert-jentene Julikulene 2020

Endelig ligger han med hodet ned nå..godt nedi. Men usikker på om han hadde festet seg enda... puste letta ut..slapp å tenke på keisersnitt eller setefødsel...
    35+4 idag..

• Liker Liker x 1
  17. Bjellepreg Elsker forumet Mailykke 2018 Snøkrystallene2021❄️

Da har hodet til min bebis også festet seg! 38+3

18. Mammaheks Forelsket i forumet

Uke 36 i morgen, hodeleie, men ikke festa. Spiller heller ingen rolle siden jeg skal ha pks

19. IngeridElisabeth Elsker forumet Julikulene 2020

Uke 37, hodet festet :)

20. Minibollini Flørter med forumet

Endelig hodeleie, men ikke festet. Uke 36+1

• Liker Liker x 1

Del denne siden