Har hodet festet seg?

Idag hadde hodet festet seg.... jordmor estimerte str til 3160 gram pr idag!

20 dager til termin[emoji322]
 
Barn nummer 2. Uke 35+1 Ligger i seteleie her. Babyen turner aldri rundt, bare vrir litt på seg av og til, så ser mørkt på at den skal snu seg. Har fått valget mellom å reise til et annet sykehus 5 timer unna for vaginal setefødsel eller ta keisersnitt. Er LIVREDD for keisersnitt, men blir nok å velge det. Hadde en fantastisk flott fødsel forrige gang, så var mentalt innstilt på en til!
Har du fått tilbud om vendingsforsøk på sykehuset? :)
 
Har du fått tilbud om vendingsforsøk på sykehuset? :)

De skulle henvise meg til sykehuset 5 timer unna for å høre om de ønsket å prøve det. Har høy BMI, da var det ikke sikkert de orket å prøve på det. Er vanskeligere å få tak i babyen når man har ekstra bukfett som legen så fint sa det Førstemann kom i uke 37+2 så blir spennende fremover
 
Seteleie her..uke 35 idag...
Kontroll på sykehuset på tirsdag som kommer om han har snudd seg....
 
Hodeleie, men langt i fra festet. Hodet lå høyt på kontroll i går, 36+3.
 
Hva tenker du om evnt setefødsel?
Har kontroll på torsdag, i uke 37 og frykter han fortsatt ligger i seteleie...

Jeg tenker nei for min del...nå ligger han 10% over gjennomsnittet og. Jenta mi var 2680 når hun ble født..lita men vondt nok he he. Så sier mannen nei..han er redd for at det skal oppstå noe..og vi mistet to gutter i uke 22 da..men ekstra redd for at noe skal hende lillegutt nå.

Men kjenner og Jeg frykter litt keisersnitt og.. så ikke lett. Håper han snur seg
 
Jeg tenker nei for min del...nå ligger han 10% over gjennomsnittet og. Jenta mi var 2680 når hun ble født..lita men vondt nok he he. Så sier mannen nei..han er redd for at det skal oppstå noe..og vi mistet to gutter i uke 22 da..men ekstra redd for at noe skal hende lillegutt nå.

Men kjenner og Jeg frykter litt keisersnitt og.. så ikke lett. Håper han snur seg

Det er ikke lett det der altså... Skjønnt godt frykten blir større når dere har opplevd og mistet to...
Hvilke sykehus tilhører du?
Her jeg bor er det ikke ett tema med ks ved seteleie..
 
Det er ikke lett det der altså... Skjønnt godt frykten blir større når dere har opplevd og mistet to...
Hvilke sykehus tilhører du?
Her jeg bor er det ikke ett tema med ks ved seteleie..
Kristiansand sykehus her... vi får håpe de små snur seg...enda litt tid igjen..
 
33. Hodet ned men ikke festet.
 
Uke 35+6 og seteleie foreløpig her.. har time på føden på torsdag for å estimere størrelse og begynne vurderingen av om det blir ks eller vaginal forløsning
 
Endelig ligger han med hodet ned nå..godt nedi. Men usikker på om han hadde festet seg enda... puste letta ut..slapp å tenke på keisersnitt eller setefødsel...
35+4 idag..
 
Uke 36 i morgen, hodeleie, men ikke festa. Spiller heller ingen rolle siden jeg skal ha pks
 
Back
Topp