Har hode festa seg?

Hodeleie her også, og har vært slik siden ordinær ul. Men hun har ikke festet seg, uke 33 i dag. Storesøster hadde ikke festet seg ved fødsel i uke 34.
 
Nei, hun snurrer som et lykkehjul ;p straks 36+0, så håper hun roer seg snart.
 
Hodeleie, men ikke festet. Første festet seg ikke før fødsel, så regner ikke med at det skjer denne gangen heller. :happy:
 
Hodet er ned ja, og godt nedi bekkenet, men ikke festet enda. Jeg kan kjenne det bevege seg :p
 
Her har hodet vært festet i flere uker (er 35+5), men jeg er førstegangs og babyens hode fester seg ofte tidlig da :)
 
Er sete leie her , uke 33+1! Va sete leie sist også . Så spent når det er ny jm kontroll i uke 36 om han har snudd seg:) håper virkelig det !
 
Jordmor på Helsestasjonen syns ikke hun fikk rikka så mye på hodet denne uka (35+1), så det kan se ut som hun driver og finner seg tilrette der nede. Håper hun holder seg der :shy:
 
Ligger med hodet godt ned i bekken, og gjort det de siste kontrollene, men ikke festet hodet enda (det skjer vel like før eller under fødsel som andregangs i allefall) ☺️
 
Vet ikke om hu akkurat har festet seg, men har ligget med hode ned siden uke 31, er i uke 34 nå. Derimot sa legen for litt siden at hu lå ganske godt nede i bekkenet mitt nå for noen dager siden så hu trodde at sjansene for at hun snudde seg nå var små:happy: er førstegangs, så vil tro at det er trangt om plassen akkurat nå :laughing002
 
Back
Topp