Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk ei jente idag. 7 dager før termin.ville ikke ut med rumpa først så der ble hasteks. Alt bra med mor og barn
Gratulere!!
Kan jeg spørre hvor langt du var kommet i fødselen før d ble bestemt hasteks? Står foran en setefødsel selv.. Ble du satt igang og fikk du epidural? Skal på kontroll i dag og få svar fra røntgen om bekkenet mitt er stort nok..
Var full åpning og klar til å presse da det ble ks pga babyen ikke trivdes. Gikk i fødsel selv og fikk tidlig epidural pga planlagt setefødsel. Hadde tatt røntgen og estimert babyens vekt så alt var planlagt.
Lykke til, håper du får fullført din fødsel
Masse lykke til! Jeg skal ha KS og hadde også det sist. Kan berolige deg med at det for min del var en fantastisk og smertefri opplevelse både før og etterpå lykke til uansett hvordan lille kommer til verdenOk, opplevde du det som dramatisk på noe tidspunkt? Er så redd for at d ender i hasteks.. Har fått satt inn ballong i dag og innlagt på føden nå. Han har over -25% vekstavvik så de ville sette meg igang før termin. Bekkenet var stort nok og han er jo liten så de anbefalte vanlig fødsel framfor ks.
Masse lykke til! Jeg skal ha KS og hadde også det sist. Kan berolige deg med at det for min del var en fantastisk og smertefri opplevelse både før og etterpå lykke til uansett hvordan lille kommer til verden
Ok, opplevde du det som dramatisk på noe tidspunkt? Er så redd for at d ender i hasteks.. Har fått satt inn ballong i dag og innlagt på føden nå. Han har over -25% vekstavvik så de ville sette meg igang før termin. Bekkenet var stort nok og han er jo liten så de anbefalte vanlig fødsel framfor ks.