Har født guttene mine<3

Tusen takk alle sammen!<3

Fødselen starter hjemme onsdag 14.05.15 kl 13:30 av at vannet gikk.
I og med at Tv1 lå i sete var det å legge seg flatt ned å ringe til ambulanse.

Så bar det inn til Haugesund sykehus i ambulansen og vannet rant og rant.

Da vi kom inn hadde jeg litt over en cm åpning, de la inn veneflon og ga antibiotika. Det gjør de visst med alle der vannet går for å forhindre infeksjon.
Anestesi legen kom å satte inn kateter for epidural slik at det va klart når jeg kom i aktiv fødsel.

Så var det rier og lystgass hele dagen og natten. Anbefaler lystgass og god musikk! Det kan ta tid^^

Fra kl 04:00 var det 4-5 cm og jeg fikk epidural og var i aktiv fødsel.
Epiduralen gjorde at jeg nesten ik fikk rier, men da var det også godt med mitt hvilepause.

Ca 09:30 skrudde de ned epiduralen og hjelpe å trøste da kom riene kraftigere og hyppigere enn noensinne.

Ca 12:30 var rommet fullt av barneleger, fødselsleger, jordmødre og hele hurven for å ta imot disse guttene.

Lille Liam kom med rumpa først og veide 2080 g

Lille Theo kom 25 minutter etterpå med hodet først og veide 2230 g

Liam var litt slapp, men kom seg etter noen minutter. Det var skummelt, men de fleste som kommer i sete får navlesnoren i klem. Og dette var vi også informert om.

Theodor fikk jeg på brystet litt før de tok ham også til nyfødtposten.

Alt i alt en flott og heftig fødsel, vi er verdens stolteste foreldre og storesøster Melania på 4 år er og helt forelsket i dem!<3Vis vedlegget 117726Vis vedlegget 117727Vis vedlegget 117728

Nå blir vi en stund til vi er klare for hjemreise:)

Gratulerer igjen! De er nydelige alle tre.
 
gratulerer :D så søte :)
 
Gratulerer med de nydelige guttene dine og masse lykke til videre fremmover i sommer....nydelig tid og få barn på :Heartpink
 
Så nydelige gutter! :)
 
Tusen takk alle sammen <3
 
Gratulerer såå mye med to nydelige gutter, kos dere masse nå! :)
 
Gratulerer så mye! Nydelige bilder av de :)
 
Tusen takk!:)
 
Back
Topp