Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: pianøtt
hehe ja får kryssa fingrane for d [8D] du får settan opp t arbeid når han komme hjem hihi!
haha du skulle hørt meg livvi..hihi skulle spikre ein spiker i veggen og den ville isje inn...haha gjett om eg skreik av forbannelse men spikeren lya meg t slutt [8D]
har jaffal funne ut at eg trenge isje mannfolk t å montera ting for meg, hehe klare sjøl, handywomen[8D] me litt hjelp av mamma hehe... d hjelpe å skrika litt har eg fonne ut...kjefta på ei ikeadama og i dag for at de reklamerte på ei hylla de isje hadde stativ alt som trengtes for å få satt sammen hyllå...heldigvis fant me ei anna hylla som eg falt skikkelig for i billigkroken...og d beste me den d va at den slapp eg å montera [:D]
har jaffal funne ut at eg trenge isje mannfolk t å montera ting for meg, hehe klare sjøl, handywomen[8D] me litt hjelp av mamma hehe... d hjelpe å skrika litt har eg fonne ut...kjefta på ei ikeadama og i dag for at de reklamerte på ei hylla de isje hadde stativ alt som trengtes for å få satt sammen hyllå...heldigvis fant me ei anna hylla som eg falt skikkelig for i billigkroken...og d beste me den d va at den slapp eg å montera [:D]
hahaha heilt sant [8D] men som alenemor så må eg jo lera meg t å ver litt handy fram øve hehe [8|][8D]
ORIGINAL: livvi1986
hahaha heilt sant [8D] men som alenemor så må eg jo lera meg t å ver litt handy fram øve hehe [8|][8D]
¨
Haha ja trenger ikke de[8D] klarte meg uten i 3 år..og skal klare meg igjen[:D] har venner og familie om det absolutt skulle være noe hehe