har fått...

pianøtt

Gift med forumet
AAAALT I HUS OG AAALT STÅR FERDIG!!![:D] e så fornnøyd nå at hadde d isje vært for at øyrene va i veien så hadde smilet gått rundt [8D] 

takk takk [:D] deilig følelse dette her hehe

Så bra da!

Her er alt i hus men ikke noe her som er vasket, ikke klær, ikke stellekommoden, ikke leiligheten, ingenting rett og slett!
Men nå er jeg jo ikke hjemme til å gjøre det heller[:)] Har tatt meg en liten ferie hos mamma[:D]
Så jeg krysser fingrene for at tutta ikke kommer før tiden! Siden samboer'n er på jobb frem til 22 juni... hehe[:D]

hehe ja får kryssa fingrane for d [8D] du får settan opp t arbeid når han komme hjem hihi! 

åårh ja skam digg å ver ferdig! så nå kan eg ver skikkelig rugekasse fram t fødselen [:D]

ORIGINAL: pianøtt

hehe ja får kryssa fingrane for d [8D] du får settan opp t arbeid når han komme hjem hihi! 

Han fikser det meste, trenger som oftes ikke å spørre en gang... Han lager de fleste måltider, vasker gulvene, støvsuger osv når han er hjemme. siden korsryggen ikke har vært så god den siste mnd.
Så jeg kan ikke klage når jeg har funnet en som kan gjøre alt når han er hjemme[:D]

flink og søt samboer du har nemisis [:D] ja nå kan eg senka skuldrene og sleppa å streessa mer me denne redebyggingå hehe godt å bare slappe av nå fram t lillegutt vil ut [:D]

haha du skulle hørt meg livvi..hihi skulle spikre ein spiker i veggen og den ville isje inn...haha gjett om eg skreik av forbannelse men spikeren lya meg t slutt [8D]

haha du skulle hørt meg livvi..hihi skulle spikre ein spiker i veggen og den ville isje inn...haha gjett om eg skreik av forbannelse men spikeren lya meg t slutt [8D]

Haha må le litt her jeg sitter[8D] er som å høre meg selv hehe[:-]
Lurer meg på hvordan det skal gå med flytting neste uke...[8|] hehe

har jaffal funne ut at eg trenge isje mannfolk t å montera ting for meg, hehe klare sjøl, handywomen[8D] me litt hjelp av mamma hehe... d hjelpe å skrika litt har eg fonne ut...kjefta på ei ikeadama og i dag for at de reklamerte på ei hylla de isje hadde stativ alt som trengtes for å få satt sammen hyllå...heldigvis fant me ei anna hylla som eg falt skikkelig for i billigkroken...og d beste me den d va at den slapp eg å montera [:D]

har jaffal funne ut at eg trenge isje mannfolk t å montera ting for meg, hehe klare sjøl, handywomen[8D] me litt hjelp av mamma hehe... d hjelpe å skrika litt har eg fonne ut...kjefta på ei ikeadama og i dag for at de reklamerte på ei hylla de isje hadde stativ alt som trengtes for å få satt sammen hyllå...heldigvis fant me ei anna hylla som eg falt skikkelig for i billigkroken...og d beste me den d va at den slapp eg å montera [:D]

Det trenger egentlig ikke jeg heller men, det blir litt feil hvis jeg skal sette sammen sånne ting når han er hjemme å kan/har lyst å gjøre det... Skal jo ikke ta fra dem manndommen heller? hehe[:)]

Hehe så bra du fant en annen hylle da iallefall[:D] hehehe
Skal selv på ikea en dag, må vel passe på at ALT er med vil jeg tro hehe...ellers blir jeg gææærn når jeg kommer hjem[8D]
Var der å kjøpte et bord en gang, da jeg kom hjem manglet skruene og alt sånn[:@] ahhrg... orket ikke å kjøre tilbake...tar 1 time hver vei liksom[8D] hehe

hahaha heilt sant [8D] men som alenemor så må eg jo lera meg t å ver litt handy fram øve hehe [8|][8D]

hahaha heilt sant [8D] men som alenemor så må eg jo lera meg t å ver litt handy fram øve hehe [8|][8D]

¨
Haha ja trenger ikke de[8D] klarte meg uten i 3 år..og skal klare meg igjen[:D] har venner og familie om det absolutt skulle være noe hehe

jepp mye bedre me gode venner og familie som stille opp [:D] guuud me e flinke må eg sei asså !!! hehe 

ORIGINAL: livvi1986

¨
Haha ja trenger ikke de[8D] klarte meg uten i 3 år..og skal klare meg igjen[:D] har venner og familie om det absolutt skulle være noe hehe

Dere kommer til å klare dere kjempe fint begge to[:D] Jeg har kjempe sto tro på dere jenter!!!

Å btw, så er det flere å flere gutter/mannfolk som ikke er noe handy, så da må man vell være det selv...

Jeg var så stygg en gang at jeg lo av en som ikke visste hva en skiftenøkkel var.... Er jo sånn at det skal jo alle gutter vite, ihvertfall i min vennekrets.. hehe[:)]

Så flink du har vært[:)][:)][:)] Her mangler jeg nok en del + at ingenting er vasket[8D][:D]

Så deilig [:)]

Her mangler vi bare seng, som skal kjøpes i helgen. [:)]
På barnerommet er det litt kaos enda da, men føler ikke at det er noe hastverk [:)]

Back
Topp