Har en...

Tigerinne

Glad i forumet
følelse på at ukene frem mot de magiske 12 kommer til å gå veeeldig sakte. Kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å nå den grensa! Tenker konstant på det om dagene. Flere?

jeg også så du er ikke alene om det[;)] tror også de ukene kommer til å gå kjempe sakte....blææ...menmen må bare smøre seg med tålmodighet tenker jeg[:)] blir utrolig befriende å kommer seg over 12 uke[:)]

Ja, når vi når 12 uker så har vi lov til å juble høyt og lenge[:D] Men akkurat nå så føles det ut som en evighet til [:'(] Tålmodighet.. kom til meg!!!! [;)]

nemlig[8D] da er det lissom helt sikkert og du kan rope det til alle[:D] blir herlig!!![;)]

Helt enig, dagene går sååå sakte [:'(] Skulle ønske de gikk supert fort!
Gleder meg til de 12 ukene har kommet, da skal jeg skrike høyt ut :D

Ja, tror det kommer til å bli en helt fantastisk følelse! [:)] Også tror jeg at jeg vil gjøre det samme som venninda mi gjorde da hun nådde 12 uker, nemmelig å kjøpe det første klesplagget til babyen.. bare for å feire litt [:D]

Ååhh.. [:)] Når man har nådd uke 12, er man jo på en måte sikker, så da har man jo all grunn til å feire [:D]

Ja, de ukene frem til 12 uker går KJEMPE sakte!!! Også fra uke 16-17 og frem til termin går det veldig fort[:D]
Spesielt er det kjipt når man har termin senere i måneden....for da kan man se alle som jubler om 12 uker når man enda har 3 uker igjen til den grensa[&:] (hadde termin 22 august forrige gang)

Ja, er litt glad for at jeg har termin i starten av mnd sånn sett [:)] Venninda mi (som fikk baby nå i juni) sier at jeg må nyte hver dag av svangerskapet fordi det går så fort... men tror ikke det går fort før jeg er over 12 uker nei.. hehe [:'(]

ORIGINAL: Tigerinne

Ja, er litt glad for at jeg har termin i starten av mnd sånn sett [:)] Venninda mi (som fikk baby nå i juni) sier at jeg må nyte hver dag av svangerskapet fordi det går så fort... men tror ikke det går fort før jeg er over 12 uker nei.. hehe [:'(]

Jeg sier til alle at de må nyte svangerskapet jeg og.....men gjorde aldri det fullt ut selv. Ville bre at babyen skulle komme ut, og venta heeeeele tiden på å komme til termin dagen:)
Heldigvis denne gangen har jeg en snuppe på 1 år som krever sitt, så får ikke like mye tid til å tenke på det[:)] hehe

Hehe, sikkert godt å ha litt anna å styre med og konsentrere seg om samtidig jah, da går vel gjerne tida litt fortere også kanskje [;)]

Hehe, sikkert godt å ha litt anna å styre med og konsentrere seg om samtidig jah, da går vel gjerne tida litt fortere også kanskje [;)]

Ja...tror nok tida går litt fortere:)

Ja, tror det kommer til å bli en helt fantastisk følelse! [:)] Også tror jeg at jeg vil gjøre det samme som venninda mi gjorde da hun nådde 12 uker, nemmelig å kjøpe det første klesplagget til babyen.. bare for å feire litt [:D]

Det har jeg også lyst til for å feire, virker som en liten evighet til[:'(]

Ja, jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal begynne å kjøpe ting sånn veldig tidlig, men akkurat den dagen så skal jeg feire med å kjøpe noe til lille babyen og kanskje etterfulgt av en god middag eller noe sånt [:D]

Smart å ikke kjøpe ting for sent heller.

JEg var så oppsatt på at jeg ikke skulle kjøpe så mye tidlig....så det ble stress mot slutten!
Itillegg fikk jeg krftig bekkenløsning og fødte når jeg var 37 uker på vei.......såeh....denne gangen skal det alt være klart innen uke 30[:)]

Det blir nok handling før uke 30 ja.. hehe, men vil ikke starte altfor tidlig [:)] Men om jeg skal være ferdig med all handlingen innen uke 30.. det tror jeg ikke..

HELT eni! tru tida går saaaakte æ å! Glede mæ sinnsykt t 12 uka!! bare 7 uka igjen... nedtelling.

syns også de går sakte.. Må de neste ukene suse avgårde og så plutselig er vi alle 12 uker på vei[:D]

Back
Topp