Har en...

Merker disse ukene når jeg har ferie ennå å usedvanlig lite å gjøre om dagene så går tia veeeldig seint!Men skolen begynner om par uker,så da blir det nok å henge fingrene i,så skal bli godt det:)
Jeg runder 12uker 4-5dager før bursdagen min,så hvis alt er bra med junior på bursdagen min så skal jeg ut å kjøpe et lite plagg[:D] Å heller fortelle det til et par stk til av vennegjengen:)

Jeg er halvveis til den magiske grensa nå, men alikevel skulle jeg ønske at jeg var mye mer nære[;)]
deretter skal jeg nyte[:D][:D]

ORIGINAL: Lucmam

Jeg er halvveis til den magiske grensa nå, men alikevel skulle jeg ønske at jeg var mye mer nære[;)]
deretter skal jeg nyte[:D][:D]

Enig, etter 12 uker er nådd, skal jeg prøve å nyte mest mulig [:)]

ja, enig at etter det skal det nytes<3 men jeg tror jeg kommer til å være evig bekymret akkurat som jeg var sist[:D] Det er så herlig når sparkene kommer...<3 <3 <3

ORIGINAL: Jordbærjente

ja, enig at etter det skal det nytes<3 men jeg tror jeg kommer til å være evig bekymret akkurat som jeg var sist[:D] Det er så herlig når sparkene kommer...<3 <3 <3

Åååå... ja, gleder meg til sparkene kommer også.. blir gøy å kjenne åssen det er ( er 1.gangs) [:)]

ORIGINAL: Tigerinne

Åååå... ja, gleder meg til sparkene kommer også.. blir gøy å kjenne åssen det er ( er 1.gangs) [:)]

Åhh, det er en helt egen følelse, klarer ikke å forklare\beskrive den. Må bare føle den[:D][:D]. Den gleder jeg meg masse til, jeg og!! Åhh, vi har en magisk tid i vente, jenter[;)]

ORIGINAL: Lucmam

ORIGINAL: Tigerinne

Åhh, det er en helt egen følelse, klarer ikke å forklare\beskrive den. Må bare føle den[:D][:D]. Den gleder jeg meg masse til, jeg og!! Åhh, vi har en magisk tid i vente, jenter[;)]

Åååå, så gøy!!! Ja, vi har masse å se frem til [:)][:)][:)]

Tror ikke jeg er gravid, jeg... Men det er jo heller ingenting som tilsier at jeg ikke skal være det, etter to positive tester, og ingen TR [;)] Med andre ord: Disse ukene går smått! Vil bare fortelle det til folk rundt meg! Vet det blir mer virkelig da [:)] 

jaa, det går aaaaalt for sakte[:'(]

i morgen er jeg 6 uker og halvveis til demagiske 12[:)]

har begynt på jobb igjen etter ferien å nå syns jeg dagene
går litt raskere[:D]

men jenter husk: DEN SOM VENTER PÅ NOE GODT, VENTER IKKE FORGJEVES[;)]

Kjente at jeg gledet meg noe vanvittig til å kjenne spark igjen når jeg nå
leste denne tråden [:)] Det er bare en utrolig herlig følelse [:)]

Tar man ul og ser hjertet slå er sjangsen like liten for å abortere som ved 12 uker altså.
Er ikke no større sjangs normalt ved 12 enn 8 om man har sett hjertet slå.
[:)] Så bare å juble i vei tidligere altså... hehe

Jeg tror tiden kommer til å gå fort, jeg. Det skal skje så mye her fremover at jeg blir helt sliten bare ved tanken.

Nå i helga skal vi på fjelltur, to topper over 1500 m (hvis været og ryggen til mannen tillater, han har fått en låsning [:@])

Neste helg skal vi på besøk til noen venner, og etter det skal jeg være en uke borte i forb. med en operasjon til noen i familien, og så drar jeg rett videre til Oslo på et kurs helgen etter det. Og så drar vi sannsynligvis på ferie til Hellas 2 uker den 1. september, og den 24. september skal hele familien min på Brimi-helg på Lom, og DA har jeg tenkt å fortelle det hvis alt er bra med den lille. Jeg er 12 uker den 22. sept. så det passer perfekt. Men håper jeg har fått vært på 2 ul før det, da.

I tillegg har jeg jo to store barn å bruke tiden min på, så jeg føler at dagene flyr. Er nesten redd jeg ikke får kosa meg NOK med bare å være gravid. Men foreløpig merker jeg jo ikke noe til det, så ikke så mye kos med det nå... Men ÅÅÅÅÅÅÅÅhhhh, tenk når de små sparkene begynner å komme, og magen begynner å vokse ordentlig og ikke trenger å "skjules" lenger... DET blir herlig, det! Da skal jeg kose meg SÅÅÅ MASSE!!! [:D][:D][:D]

Back
Topp