Har du toastjern?

Ja, men husker ikke merket , hatt det i 15 år.
Funker som bare det. Var et billig ett, fulgte med vannkoker også, men den lever ikke lenger.
Merket er borte tror jeg.

Nei, men har bordgrill fra obh som brukes til samme formål :) fungerer supert men fettavrenneren er ikke best så det blir klinete når man åpner lokket. Skulle gjerne hatt en som er bedre der :)

Ja. Husker ikke merket. I perioder står det bakerst i skaper og blir glemt ut og i perioder står det fremme og blir brukt daglig! Hehe, når skal jeg ta det frem! :-)
Bruker å varriere hva jeg har på skivene. Noen ganger «full pakke» men ost, skinke, ketchup og mye krydder mens andre ganger bare ost.

Tror det er Krups. Liker skiver med smør, ost, skinke og basilikum eller oregano. Gjerne noen tynne tomatskiver også. Lenge siden sist:couchpotato:

Ja det har vi.
Merke, ingen snøring, et vi fikk av svigermor for mange år siden.
Et billig et som det ikke står noe merke på, men funker som juling :)

Har du forresten prøvd å smøre 2 brødskiver med sjokoladepålegg, legge skivet banan mellom og toaste det?

Jeg har, men aner ikke hvilket merke det er.. tror det er no sånn veldig billig greier fra enten jula, Biltema eller Clas ohlson. Men det funker kanonbra :-) jeg pleier ofte å ha bare litt brød uten noenting inni der for å få det crispy :-)
Vi har brødrister også altså, men latskapen i meg gidder ikke alltid å hente den fra kjelleren :D

Vi har. Husker ikke merke og bruker ikke spesielt ofte.

Gjør det lett med ost og skinke og litt pizzasaus om vi har. Eller rester av kjøttdeig med tomatsaus eller tacokjøttdeig.

Vi har, men husker ikke merke. En billig type som fungerer utmerket. Ungenes favoritt er toast med tomatsaus/tomatpuré og grov fiskekake. Ellers fungerer det meste av middagsrester utmerket.

Vi har. Kjøpte det for mange år siden, usikker på merke.

Vi kutter opp skinke og purre og blander det med revet ost.

Ikke akkurat nå. Mannen har vært for hardhendt med de to siste vi har hatt, så han har karantene på å kjøpe nytt igjen :p
Ikke noe spesielt dyr noen av de, husker ikke merke

Ja, og det blir brukt i alle fall et par ganger i måneden. Krups. Veldig godt jern :)

Har i god loff (med smør på alle sider), cheddar, løkpulver, revet mozarella :hungry: mmmm. Barnas favoritt!

Har et som står innerst i skapet og ikke har vært i bruk på mange år.
Bruker vaffeljernet til ostesmørbrød.

Nei, meb jeg ønsker meg et.

Har hatt et par slike billigjern men de var ikke så bra synes vi, men så kjøpte vi krups, og den Eeelsker vi:-)

Bruker den ofte. Synes det er godt med noe godt brød, kylling eller kalkunshinke, litt revet norvegia og litt revet cheddar, og gjerne litt hakket paprika og purreløk, nam gjerne med litt dressing inni også;-)

Men det er meg da. Samboer liker bedre de med bare ost og shinke evnt salami og shinke:-)

Back
Topp