Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja, men husker ikke merket , hatt det i 15 år.
Funker som bare det. Var et billig ett, fulgte med vannkoker også, men den lever ikke lenger.
Merket er borte tror jeg.
Nei, men har bordgrill fra obh som brukes til samme formål fungerer supert men fettavrenneren er ikke best så det blir klinete når man åpner lokket. Skulle gjerne hatt en som er bedre der
Ja. Husker ikke merket. I perioder står det bakerst i skaper og blir glemt ut og i perioder står det fremme og blir brukt daglig! Hehe, når skal jeg ta det frem!
Bruker å varriere hva jeg har på skivene. Noen ganger «full pakke» men ost, skinke, ketchup og mye krydder mens andre ganger bare ost.
Jeg har, men aner ikke hvilket merke det er.. tror det er no sånn veldig billig greier fra enten jula, Biltema eller Clas ohlson. Men det funker kanonbra jeg pleier ofte å ha bare litt brød uten noenting inni der for å få det crispy
Vi har brødrister også altså, men latskapen i meg gidder ikke alltid å hente den fra kjelleren
Vi har, men husker ikke merke. En billig type som fungerer utmerket. Ungenes favoritt er toast med tomatsaus/tomatpuré og grov fiskekake. Ellers fungerer det meste av middagsrester utmerket.
Ikke akkurat nå. Mannen har vært for hardhendt med de to siste vi har hatt, så han har karantene på å kjøpe nytt igjen
Ikke noe spesielt dyr noen av de, husker ikke merke
Har hatt et par slike billigjern men de var ikke så bra synes vi, men så kjøpte vi krups, og den Eeelsker vi
Bruker den ofte. Synes det er godt med noe godt brød, kylling eller kalkunshinke, litt revet norvegia og litt revet cheddar, og gjerne litt hakket paprika og purreløk, nam gjerne med litt dressing inni også;-)
Men det er meg da. Samboer liker bedre de med bare ost og shinke evnt salami og shinke