Har du ting til baby allerede?

Barnevogn er nesten litt for gøy, synes jeg. Har skaffa meg to forskjellige til han som snart er ett, og har i tillegg begynt å sikle på bugaboo donkey :p Kan kanskje rettferdiggjøre et evt vognbytte hvis det blir en til innen rimelig tid. Da trenger vi jo en god søskenvogn :smug::angelic::rolleyes:
JA barnevogn for mamma er som bil for pappa ;)

Har minimalt, noe strikketøy som vi har gjemt på, men de vi har er såpass store at det meste er solgt unna.. vugge har vi til disposisjon, meen d blir mye som må kjøpes inn.
Heldigvis er det mye som kan kjøpes brukt :)
Vi må ha seng og bilstol, pluss noe stellematte eller slikt. Klær ville vi måtte kjøpe pluss litt pleie til vognen vi har :)

Jeg har et sett jeg kjøpte til mamma fra da jeg var gravid i mars som jeg mista i uke 9. + jeg har 2 bodyer og to kort som jeg skulle gi til søster og min datter. Denne gangen om/når jeg blir gravid venter jeg til langt over uke 12. Eneste jeg har er litt yttertøy til baby som ikke ble brukt med første som kom for 11 år siden :p
Det blir nok litt shopping for baby ser jeg :) det er koselig! forstår du gjerne venter

Nå har vi vært prøvere en stund og har noen mislykka svangerskap bak oss, så blir kanskje øitt annerledes.

Med siste svangerskap hadde jeg en mye bedre følelse og handlet inn i uke 11 da jeg var på ferie (klær), har også fått noen gratispakker, kjøpt litt på loppemarked og vunnet en lillelam dress :)
Alt ligger i en tett plastboks i kommoden som en gang skal bli stellebord :)
Så fint å ha noe liggende :) jeg vant babynest her på forum! det er så fint :)

Heldigvis er det mye som kan kjøpes brukt :)
Vi må ha seng og bilstol, pluss noe stellematte eller slikt. Klær ville vi måtte kjøpe pluss litt pleie til vognen vi har :)

Ja, vi kommer nok ikke til å kjøpe mye nytt dersom vissom vi Klarer å lage en baby:-) lenge leve bruktmarkedet:-) vogn,stellebord, klær i d minste str.. bilstol kan også kjøpes brukt tenker j dersom j kjenner selgeren:-)

Ja, vi kommer nok ikke til å kjøpe mye nytt dersom vissom vi Klarer å lage en baby:) lenge leve bruktmarkedet:) vogn,stellebord, klær i d minste str.. bilstol kan også kjøpes brukt tenker j dersom j kjenner selgeren:)
Bare vær forsiktig med bilstolen, se på datostempel hvis du kjøper den brukt :)

Har alt, fikk baby i februar 2018. Har spart på det fordi jeg visste vi ville ha en til. Når har vi ikke begynt prøvingen helt enda, så alt står på lager.

Hvis vi får en gutt neste gang, har vi mer enn om vi får jente.
Klarte aldri helt å slå meg til ro med at vi skulle ha kun to barn (noe mannen mente var nok), så jeg tok vare på veldig mye.
Og nå skal vi prøve på nr 3, så det var jo greit at jeg gjorde det :p
Har likevel ei lista klar med det vi trenger å kjøpe til nestemann, når engangsstønaden kommer.
Av de "store" tingene mangler vi f.eks babybilstol, ny seng til han som for øyeblikket bruker sprinkelsenga, enda en tripp trapp (muligens med Newborn-sete) og en bbhugme til meg da :p Den har jeg skikkelig lyst på denne gangen :hilarious:

Back
Topp