Har du tatoveringer?

Har 3 stk. Anker med dato i nakken. Piratskute på armen og en sommerfugl å noe greier på siden/ribbeina

Har 1. Men er ikke fornøyd med den da fargen har blitt borte så er liksom bare kluss nå. Mangler flere streker osv. Vil forandre den til noe som har med barna å gjøre. Men først må jeg ikke være gravid lengre.

Liker best denne av de 5 jeg har :D
1439638172318.jpg

Jeg har en humle nederst på siden av magen. Spent på om den vil bli påvirket av en voksende mage, foreløpig ser det ut til å gå bra :)

Har 5 forskjellig, har lyst på en til med navnet til jentene men må vente til jeg er ferdig operert så skjer det nok :)

Har en på halsen (skorpion med rose) og en på hånden (en ole brumm-bie som surrer rundt - og har sånne "fly-streker" formet som et hjerte)..

3 stk, men ikke helt meg lengre, kunne aldri se for meg da jeg tok dem at jeg skulle bli muslim da :-P men vil ta vekk to av tre, den siste får vel være i fred og vel og merke første jeg tok :-P

Har noen ja :p

Har tatovert stjernetegnet til meg og min datter, navnet hennes, en blomst på leggen, svaler på ene skulderen og roser på andre. En sløyfe på ene armen, og en katt på andre, en stjerne på ene hånden også har jeg poter bak øret :p

Har 11stk, mye forskjellig :)
Noe for ongene, noe jeg synd bare ser stilig ut, noe med betydning for meg :)

Har to. En tribal jeg tok som 17åring og nok ikke ville vel valgt igjen som 30åring,og en tekst jeg tok for fire år siden.

He navna til ungane på kvart handledd
,Minne tatto av systa på eine ankelen og noke anna rart på den andre ankelen( skal tatovere over den en gong)
,marihøne på sidefleske
,en fe som sit på ei blomstereng på ryggen
, sol i nakken og en delfin på brøste

Back
Topp