Kan ikke muslimer tatovere seg?3 stk, men ikke helt meg lengre, kunne aldri se for meg da jeg tok dem at jeg skulle bli muslim damen vil ta vekk to av tre, den siste får vel være i fred og vel og merke første jeg tok
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke muslimer tatovere seg?3 stk, men ikke helt meg lengre, kunne aldri se for meg da jeg tok dem at jeg skulle bli muslim damen vil ta vekk to av tre, den siste får vel være i fred og vel og merke første jeg tok
![]()
Kroppen vår tilhører gud og derfor burde vi gjøre vårt beste for å holde den så ren som mulig, tatovering er ikke akkurat å anse som rent ;-)Kan ikke muslimer tatovere seg?
Ah, skjønnerKroppen vår tilhører gud og derfor burde vi gjøre vårt beste for å holde den så ren som mulig, tatovering er ikke akkurat å anse som rent ;-)
Av ren nysgjerrighet.. Hvordan henger muslim og tatoveringer sammen?3 stk, men ikke helt meg lengre, kunne aldri se for meg da jeg tok dem at jeg skulle bli muslim damen vil ta vekk to av tre, den siste får vel være i fred og vel og merke første jeg tok
![]()
Som jeg nettopp starte rett oppi her så burde vi ikke ha tatoveringer ;-)Av ren nysgjerrighet.. Hvordan henger muslim og tatoveringer sammen?
Så du hadde svart tidligere etter å ha bladd litt![]()
Ja, jeg så det da jeg begynte å bla videreSom jeg nettopp starte rett oppi her så burde vi ikke ha tatoveringer ;-)