Har du tatoveringer?

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hvor og av hva?

Ja, tre stykker. Alle tre går under kategorien tribaler.

Har en slem og en snill cupcake på begge vristene.
En tekst og en svær rose mellom skulderbladene.
Sommerfugl og naturgreier i korsryggen.
Naturgreier på underarmen - Planlagt å bli til fullsleeve etterhvert ;)

Har en slem og en snill cupcake på begge vristene.
En tekst og en svær rose mellom skulderbladene.
Sommerfugl og naturgreier i korsryggen.
Naturgreier på underarmen - Planlagt å bli til fullsleeve etterhvert ;)
Nå lurer jeg fælt på hvordan en slem og en snill cupcake ser ut :D

Jeg har 13 stk, mye forskjellig... har lyst på sleeve og få gjort ferdig leggen som bare er rot egentlig..

Nå lurer jeg fælt på hvordan en slem og en snill cupcake ser ut :D
Den ene er sjokoladecupcake med ekstramørk sjokoladesaus som renner nedover med stjernestrøssel. Jordbær på toppen og en par sjokoladestenger som stikker ut.

Den andre er red velvet cupcake. Jorbærsaus som renner nedover. Ekstra mørkrød, som blod. Cherry på toppen, forma som hodeskalle. Og en dynamittkubbe som stikker ut med fyr på. :) Noenlunde sånn :p

Den ene er sjokoladecupcake med ekstramørk sjokoladesaus som renner nedover med stjernestrøssel. Jordbær på toppen og en par sjokoladestenger som stikker ut.

Den andre er red velvet cupcake. Jorbærsaus som renner nedover. Ekstra mørkrød, som blod. Cherry på toppen, forma som hodeskalle. Og en dynamittkubbe som stikker ut med fyr på. :) Noenlunde sånn :p
Jeg vil se bilde :D

Har en i nakken, og må vel snart få fi green ut og få minste sitt navn på kroppen også! Angrer i grunn, skulle mye heller hatt tegn eller noe i den dur som hadde betydning for "alle" barna jeg har/får. Men men, har en fått..så må jeg ta alle :p

Jeg har forresten 5 stykk.
Kinesisk tegn venstre skulderblad
En stor føniks på høyre side av ryggen
Tekst på undersiden av høyre håndledd
2 hjerter med flammer rundt på høyre legg
Sommerfugl og tekst på venstre legg

Last edited:
Har 12 stk, labber på ankelen, stor minne tatovering fra når jeg reiste jorden rundt på låret, store vinger på ryggen, skrift mellom vingene, tro,håp og kjærlighet med min far sine initialer i nakken, min datters navn på kragebeinet, orkideer med thai skrift på innsiden av venstre overarm, kinesisk skrift på høyre underarm, stjerner på begge håndledd, stjernetegnet mitt på lillefingeren, Willy fra "finn Willy" bøkene bak øret og min bestevenninne på høyre rumpeballe (ayia napa 2008:p)

Jeg har en sommerfugl, tegnet av søsteren min, bakpå høyre skulder
Og på venstre håndledd(undersiden) teksten "alltid elsket"

Back
Topp