Har du pene hender?

• Trådstarter Trådstarter Snorkfrøken
  • Opprettet Opprettet
Jeg har helt greie hender vil jeg tro hehe:-) Lange fingre, med litt firkanta negler synes jeg.

Jeg er faktisk fornøyd med hendene mine. Har lange pianofingre og er veldig fornøyd med neglene mine. Mangen som er misunnelig på akkurat neglene mine

Jeg har lange fingre, stor håndflate og tomler som ser ut som stortær.

Nei, har pølsefingrer og liker de ikke! Men, de gangene jeg har hatt fine negler så ser de faktisk mer feminine og pene ut likevel..Har du prøvd og få satt på negler noengang? :)

Jeg har veldig tørre hender nå. Får ikke smurt de, den ene er dekket av gips og den andre får jeg da ikke smørt fordi jeg ikke kan røre den med gips. Og jeg har veldig tynne negler som fliser seg lett, dog ser det bedre ut med neglelakk. Men jeg har veldig lange og slanke fingrer, tynnere enn de ser ut til faktisk. Mannen min får ikke ringen min på lillefingeren sin engang. Og da jeg brakk armen skulle de henge den opp etter fingrene mine for å få den på plass, og da slet de med å finne sånne greier til fingrene som var små nok.

Nei, har pølsefingrer og liker de ikke! Men, de gangene jeg har hatt fine negler så ser de faktisk mer feminine og pene ut likevel..Har du prøvd og få satt på negler noengang? :)

Ja, har hatt gelenegler i mange år, men har så breie negler så synes ikke det er så pent heller, men mye bedre da :)

Har ikke faktisk tenkt så mye over det :-P di er ganske små, har lengre fingre en sambo da så jeg har egla han litt med at jeg hadde hatt større penis en han om jeg var gutt :-P ellers så blir neglene mine kjempe ekle føler jeg når jeg har lange negler , noe jeg får kjempe fort !

Tja, ikke veldig fine hender. De er veldig små, tykke knokler/ledd og merkelige negler :P

Samboeren syns jeg har søte små hender, så da er det greit :)

nja... jeg har sånn små korte kleptopølser av noen fingre, men har sluttet og bite negler så de ser litt bedre ut nå med litt lengde på neglene, men kan ikke si meg kjempe fornøyd :) er mere fornøyd med føttene mine :)

Absolutt ikke.. De er større enn mannen sine:-P Eller håndflaten er lik, men fingrene mine er lengre.. Kler godt å ha lange negler, heldigvis, men akkurat nå er de så tørre og såre at jeg helst ikke drar oppmerksomhet til dem..

Har ikke spesielt pene hender, helt vanlige, vil jeg tro:) Sambo har pene hender, pianofingre:)<3

Mine er litt dårlig tatt vare på for tiden, fordi eg har to små som stjeler tiden min:)
Har korte negler no, for eg likar ikkje å ha klør når eg har baby i hus;)
Vanligvis ser dei heilt greie ut...*går og finner håndkremen sin*....:)

De er ikke så feminine og jeg biter negler så jeg har aldri vært fornøyd. Men de er veldig myke og har aldri vært tørre

Off, nei. De er ikke pene:( De er ikke direkte stygge heller, sånn som jeg mener er stygge hender, men absolutt ikke noe å skryte av heller:) Lange og tynne fingre som ikke kler ringer. Meen, ikke så mye å gjøre med det;)

Back
Topp