Har du pene hender?

• Trådstarter Trådstarter Snorkfrøken
  • Opprettet Opprettet
S

Snorkfrøken

Guest
Jeg har ikke pene hender, de er litt mannlige og jeg kler ikke ringer eller lignende.
Kjenner jeg er litt misunnelig på dere som har pene hender som kler ringer og lange negler. :)
Så er dere fornøyd med hendene deres?:)

Jeg har litt for kraftige hender ja, og sambo har pianofingre så min ring er større enn hans... Men jeg har ganske pene negler da, det hjelper på.

Jeg syns lange negler er dritekkelt! Ugh :eek:
Men hendene mine har korte negler, ofte med blank neglelakk. Dog er de litt tørre fortiden.

Jeg har litt for kraftige hender ja, og sambo har pianofingre så min ring er større enn hans... Men jeg har ganske pene negler da, det hjelper på.

Det hjelper masse på :) Jeg har ikke pene negler heller. Blir rare når de er litt lange..

ja, jeg er relativt fornøyd, har ikke veldig små hender. Mer lange og tynne fingre, men ikke så de ser beinette ut! Men når man titter veldig nøye på hender, så er de jo ikke sååå pene :P akkurat som føtter, eller en nese, eller ører.. ofte ikke så pent når man studerer de! Men alt i sammen er det jo ofte pent ;)

hva er pianofingre? :P

Ja vet du, jeg er faktisk veldig fornøyd med hendene mine. Litt tørre og sånt, men alt i alt liker jeg de veldig godt =)

Tørre og fulle av sår :p ofte malingsflekker og.
De er ganske store. Lange, mellom-lubbene fingre :p de er myyyye penere når jeg har lange negler da

Absolutt ikke! Mine hender er tro kopi av min fars hender, ikke veldig feminine altså. Blodårer som stikker ut og fysj...

Har helt vanlige hender tror jeg :P Stygg lillefinger for den brakk jeg en gang i tiden så den er sånn grevinneaktig :P
Ellers vet jeg ikke. Ikke piano men ikke pølsefingre heller :P

Nei har arvet min mor sine,korte,tjukke:-(

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

nei,har pølsefingre og ganske små men breie hender uff :(dem er og arrete

Liker dem bedre nå enn før ihvertfall... men pene? Nei kan ikke skryte på meg det. Sikkert mer normale ;)

Helt vanlige. :P
De er mye finere med fransk manikyr, men ikke ofte jeg har det for å si det sånn ;)

Nei, de er fæle som alt annet :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Her er min hånd, litt kraftige har de alltid vært, men har alltid vært fornøyd med dem :)
Litt spes farge på neglene, men jeg liker det :P

Back
Topp