Har du opplevd utroskap?

Mistenkte lenge at forrige samboer igjennom 7 år var utro. Men hver gang jeg tok det opp gjorde han alt han kunne for å overbevise meg om at jeg tok feil. Var verdens snilleste, veldig oppmerksom mot meg osv.
Tilslutt måtte jeg bare velge å glemme alle mine mistanker eller flytte ut. Jeg valgte det første og vi prøvde da å bli gravide. (Etter hans ønske)
Etter noen mnd opplevde jeg plutselig en ny "merkelig" opplevelse på en fest. Samboer ble veldig opprørt når jeg dagen etter tok opp hva jeg hadde sedd han gjorde. Og mente at jeg var helt sprø osv..
Da kjente jeg at nå måtte jeg finne ut av alt for å få fred.
Jeg fant fram navnet på hun jeg tidligere hadde hatt mistanke til. Og oppdaget på facebook at vi hadde noen felles venner... blant annet en slektning av meg, som jeg da betrodde meg til.
Hun skulle undersøke saken, og etter noen dager fikk jeg vite at de hadde vært sammen. Av og på i over ett år! Hun hadde tålmodig ventet på at han skulle komme seg ut av det forferdelige forholdet han var i...med meg.
Men jeg nektet å innse at forholdet var over, og nektet å selge leiligheten vår. Så derfor måtte de ha forholdet skjult så lenge.. hun hadde tilslutt blitt lei av å vente på han.

Jeg flytta ut, og var meget lettet for at jeg ikke rakk å bli gravid med han.
 
Hadde en utro kjæreste for 15 år siden, og jeg hadde kraftige mistanker uten at jeg hadde bevis.
Jeg kom meg ut av forholdet, og fikk senere rede på at han tok godt for seg av flere forskjellige:confused:.
Greit med en omfattende gyn-sjekk etter det forholdet.
Har fått vite etterpå at han var utro mot kona si på bryllupsreisen, så han er ganske notorisk:hilarious:.
Er der mulig?!
Hvis man ikke klarer å beholde buksene på, hvorfor skal man gå inn i et forhold? For ikke å snakke om å gifte seg :eek:
 
Er der mulig?!
Hvis man ikke klarer å beholde buksene på, hvorfor skal man gå inn i et forhold? For ikke å snakke om å gifte seg :eek:
Han liker å ha et sted å kalle «hjemme» da vet du:hilarious:. Han har nå tre barn med tre forskjellige damer, siste er med kona han var utro mot på bryllupsreise. Hun tilga han, men de fikk i senere tid beskjed om å gå til hver sin arbeidsplass fordi de lagde så mye drama på jobb:meh:.
Kona hans er nok av samme ulla som han, og dessuten litt av et rivjern:hilarious:. Er bare glad jeg slapp unna:happy:.
 
Han liker å ha et sted å kalle «hjemme» da vet du:hilarious:. Han har nå tre barn med tre forskjellige damer, siste er med kona han var utro mot på bryllupsreise. Hun tilga han, men de fikk i senere tid beskjed om å gå til hver sin arbeidsplass fordi de lagde så mye drama på jobb:meh:.
Kona hans er nok av samme ulla som han, og dessuten litt av et rivjern:hilarious:. Er bare glad jeg slapp unna:happy:.
Det forstår jeg at du er :D
 
Har opplevd utroskap fra flere exer og vært utro mot 2 exer. Jeg og mannen har vært sammen i straks 13 år og ikke opplevd utroskap eller vært utro mot hverandre.
 
Eksen min var utro, ble slutt med én gang jeg fant det ut.
Aldri vært utro selv.
 
Jeg var utro mot faren til mitt første barn og han var utro mot meg. Vi var sammen i 10 år og alt dette skjedde siste året vi var sammen. Så siste mnd vi bodde sammen var vi bare foreldre og ikke kjærester. Jeg har love meg selv å aldri la ett forhold dra slik ut. Vi er begge enige om at vi skulle gått lenge før vi gjorde. Fungerer godt som venner og foreldre i dag. Lovet meg selv den gangen å aldri være så ekkel med verken meg selv eller andre. Dette er 12 år siden. Og har lært min og andres egenverdi siden den gang for å si det slik...
 
Ja til begge deler. Selv om jeg er blitt tilgitt hater jeg megselv fortsatt for det, og kommer aldri til å gjøre det igjen.
 
Jeg har vært heldig, mine to ekser var aldri utro, og samboeren min har heller ikke vært det. Han er min bestevenn og det var vi i flere år før vi ble sammen, så kan ikke tenke meg at han noen gang skulle gjøre det mot meg. Men hvem vet?... Jeg har heller aldri vært utro selv.:smug:
 
Back
Topp