Har du opplevd utroskap?

Virrehøna

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Kom til å tenke på utroskap. Hvor vanlig er det egentlig?
Har din mann eller kansje en x vært utro? Og helt ærlig, har du?

Jeg har opplevd utroskap en gang. Ble slutt for å si det sånn.
Men har og vært utro en gang. Da dro jeg hjem og gjorde det slutt selv umiddelbart etterpå. Ikke stolt av det. Men altså..
 
Han jeg ar sammen når jeg var 17 var utro.
Prøvde litt til, men det hele endte opp med at han forlot meg for henne.

Jeg har aldri vært utro
 
Jeg har ikke vært det, og såvidt jeg vet har ikke mannen det heller.
 
Har opplevd det, bf til mini lå med alt som så hans vei...
Jeg har aldri vært utro
 
Opplevd det ja, gjorde det slutt umiddelbart og ba han flytte ut samme natt.

Jeg har selv aldri vært utro.
 
Jeg har fem forhold bak meg, og har opplevd utroskap i tre av dem. Det krg har lært av det, er å alltid stole på magefølelsen, for den har i ettertid vist seg å være rett hver gang.

jeg var utro da jeg var 19 år. Jeg stoppet ved kosing og kyssing, men det er jo fortsatt utroskap. Jeg følte meg helt elendig i flere uker etterpå, og slet med å sove. Vi hadde vært sammen i tre år, og jeg hadde prøvd å gjøre det slutt i et halvt år, men han jeg var sammen med, manipulerte meg til å bli i forholdet. Jeg ble i forholdet i enda noen måneder til, og fortalte det ikke. Han behandlet heller ikke meg bra, og hadde garantert vært utro mot meg også, når jeg tenker tilbake på ting i etterpåklokskapens lys. En gang flørtet han veldig åpenlyst og intenst med ei annen jente rett foran meg. Ååh, alt jeg fant meg i på den tiden... Jeg skulle gjort det slutt med en gang jeg ville, og ikke gått til det skrittet å være utro. Jeg var forelsket i han jeg var utro med, men det ble ikke noe mer mellom oss, da jeg ble stoppet av tankene om at han alltid ville vite at jeg hadde vært utro mot eksen.

Faren til mitt eldste barn, var utro mot meg rett før og under svangerskapet. Han fortalte det ikke til meg, men gjorde det slutt med meg da jeg var litt over halvveis i svangerskapet, og ble raskt sammen med hun nye. Jeg fant det ut da det lyste opp ei melding fra henne på telefonen før vi var flyttet sammen, og da begynte å undersøke litt.. Jeg fikk sjokk, og hadde aldri trodd at han kunne være utro, da han var en veldig snill og ærlig person på mange måter. Jeg flyttet da raskt ut av leiligheten vi leide, og hadde minimal kontakt med han frem til barnet ble født. Det ble raskt slutt mellom dem, og han ville tilbake, men mine følelser for han forsvant når jeg fant ut hva han hadde gjort mot meg.
 
Ja. Eller, jeg visste det ikke da vi var sammen, men fikk vite det i ettertid. Så jeg konfronterte ham og han svarte bare "ehhhh, vet ikke. Husker ikke." :rolleyes:
"kjærlighet" gjør blind, kan man si :p

Ikke vært utro selv.
 
Eksen min var utro, jeg fikk vite det etter at det ble slutt. Slet med å være alene en tid etter det, uten at jeg helt så sammenhengen da. Mannen var utro mot en ekskjæreste tidlig i tenårene (tidlig ungdomsskole). Det plager meg ikke, men vet det plager ham lenge. De slo opp den dagen det skjedde.
 
Første ordentlig kjæresten min var utro, hele vennegjengen visste det, ingen sa noe før det ble slutt. Han syns vel det tok for lang tid før jeg var klar for sex :banghead: vi var 15 og 16 :hungover:

Kjæresten etter det mistenker jeg for å ha vært utro, men har ingen bevis..

Jeg har vel ikke vært utro, men hadde fryktelig dårlig samvittighet:bag:
Ettersom jeg svinger begge veier og mannen syns dette er hot (og håper sannsynligvis at det kan lede til en trekant :hilarious:), så var han klar på at kyssing med jenter er helt greit, så lenge jeg kommer hjem med ho om det blir noe mer :bag::hilarious:
Dette skjedde ikke på mange år, før jeg ble skikkelig full en kveld og kyssa med ei jente.
Hadde verdens dårligste samvittighet, mannen bare lo og sa jeg skulle kose meg :p
 
Hadde en utro kjæreste for 15 år siden, og jeg hadde kraftige mistanker uten at jeg hadde bevis.
Jeg kom meg ut av forholdet, og fikk senere rede på at han tok godt for seg av flere forskjellige:confused:.
Greit med en omfattende gyn-sjekk etter det forholdet.
Har fått vite etterpå at han var utro mot kona si på bryllupsreisen, så han er ganske notorisk:hilarious:.
 
Hadde en utro kjæreste for 15 år siden, og jeg hadde kraftige mistanker uten at jeg hadde bevis.
Jeg kom meg ut av forholdet, og fikk senere rede på at han tok godt for seg av flere forskjellige:confused:.
Greit med en omfattende gyn-sjekk etter det forholdet.
Har fått vite etterpå at han var utro mot kona si på bryllupsreisen, så han er ganske notorisk:hilarious:.

Høres ut som en skikkelig fin fyr :hungover:
 
Mistenkte min første kjæreste for å være utro, men hadde ingen bevis da. Men viste seg han var utro mot samtlige kjærester han hadde i ettertid... Så tenker følelsen min var riktig jeg. Var 15 år da.

Har ikke vært utro selv.
 
Hadde en utro kjæreste for 15 år siden, og jeg hadde kraftige mistanker uten at jeg hadde bevis.
Jeg kom meg ut av forholdet, og fikk senere rede på at han tok godt for seg av flere forskjellige:confused:.
Greit med en omfattende gyn-sjekk etter det forholdet.
Har fått vite etterpå at han var utro mot kona si på bryllupsreisen, så han er ganske notorisk:hilarious:.
Ooi!! For en fyr!!
 
Hadde en utro kjæreste for 15 år siden, og jeg hadde kraftige mistanker uten at jeg hadde bevis.
Jeg kom meg ut av forholdet, og fikk senere rede på at han tok godt for seg av flere forskjellige:confused:.
Greit med en omfattende gyn-sjekk etter det forholdet.
Har fått vite etterpå at han var utro mot kona si på bryllupsreisen, så han er ganske notorisk:hilarious:.
Oj da
 
Hadde en kjæreste som var utro for hundre år siden.
Jeg var utro (kysset en venn på fest) når jeg var rundt 16 år, gjorde det slutt dagen etter
 
Back
Topp