Har du noen følelse på kjønn?

Tuppeline17

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Jeg har, i likhet med de to forrige svangerskapene mine skikkelig guttefølelse. Blir dette min tredje gutt mon tro? [emoji7]

Jeg hadde en SA i november 2016, da hadde jeg jentefølelse, men fikk jo desverre ikke vite om jeg følte riktig eller ikke :/

Nei jeg tror ikke det... ikke enda...

Ikke noe spesiell følelse ennå.. Sist følte jeg veldig på at det ble gutt, og det stemte.
Men mye er annerledes denne gangen, så kanskje det kan tyde på jente?
Blir spennende å se på OUL[emoji1]

Magefølelsen har stemt på de to andre, en jente først og så en gutt.
Føler gutt nå også, hvis jeg prøver å forestille meg at det er jente, føles det helt feil[emoji12] Så blir spennende å se i November om magefølelsen stemmer [emoji173]️

Magefølelsen sier gutt, ettersom jeg på sett og vis ønsker meg en jente :nailbiting: Det er kanskje ikke lov å si høyt, men vi har to jenter fra før, og det hadde vært så praktisk å beholde alle jenteklær osv. Så jeg prøver å forberede meg psykisk på at det er en gutt denne gangen.

Men så lenge barnet blir født og er friskt og raskt så er det selvfølgelig det viktigste :)

Jeg tror gutt, men det er nok fordi det er det jeg fikk sist :)

Føler meg ganske sikker på at det er gutt, men er nok mest fordi mannen er overbevisst om at det blir gutt, og han hadde rett med kommende storebror også[emoji23][emoji85]

Ingen følelse, men jeg tenker «lillebror» hele tiden. Ved forrige hadde jeg ingen følelse før like før vi var på oul i uke 18. Da tenkte jeg gutt, og det var det. Vil være veldig praktisk om det er gutt denne gang også, men blir like glad om det er jente. Så lenge dette går bra og ut kommer en frisk baby er vi overlykkelig! :)

Har fått en guttefølelse de siste dagene. Menner jo veldig tidlig enda så føler egentlig at det er for tidlig å føle noe.
Sist var jeg helt sikker på jente, og ut kom ei jente. :)

Mine var veldig like. Eneste forskjellen var at med første (jenta) hadde jeg veldig lyst på søte ting, kaker og godis. Mens med andremann (gutten) hadde jeg lyst på knekkebrød, epler og farris [emoji4]

Spennende da! Jeg har også vært hekta på epler, sitroner og farris (hater det til vanlig) med guttene mine. Nå har frokosten min i de siste 4 dagene bestått av brownies med is[emoji15] kanskje jeg ikke skal være så sikker på at det er gutt lell da.:)

Back
Topp