Har du noen følelse på kjønn?

Tror det blir gutt[emoji4]

Så dårlig med gutt her også,men mildere med jenta[emoji173]️

Jeg hadde ingen plager første svangerskapet, i det andre var jeg kvalm fra uke 3, samt hadde en del andre plager (begge gutter med forskjellig far). Denne gangen kjenner jeg INGEN VERDENS TING, kan nesten ikke tro jeg er gravid en gang, så jeg er veldig spent. Hadde jo vært gøy med ei jente, men blir absolutt fornøyd med en gutt også [emoji173]️
Har alltid hørt at man er myyye dårligere med jenta, så derfor hadde jeg slått fra meg den tanken med en gang [emoji28]

Har veldig følelse på jente nå. Med første fikk eg en følelse på gutt veldig seint, type rett før fødsel, det stemte. Forrige svangerskap tenkte eg jente heile veien, og blei meir og meir overbevist ettersom kvalmen kom (var ikke dårlig en dag med gutten). Litt av følelsen denne gangen går nok på at svangerskapet så langt er likt forrige og at kvalme og oppkast er kommet.. Men har alltid sett for meg en gutt og to jenter, så mulig det er "ønsketenkning" også.. Blir spennende å se i november!

Samme her. :) Ser ikke for meg at det kan være en jente. Men det kan det jo absolutt. Hehe
Ja, det kan jo selvsagt det :) Egentlig klarer jeg ikke se for meg at det skal komme et annet barn enn sønnen min "på nytt", og det er jeg jo fullt klar over at det ikke blir, hehe.. Dette er så utrolig spennende!

Selv om det er ganske tidlig, har jeg en følelse om at det blir jente... både mormor og mamma har kun fått jenter, så da er det kanskje en stor mulighet for at jeg også får ei lita prinsesse? Jeg vet ikke om gener fungerer slik?

Selv om det er ganske tidlig, har jeg en følelse om at det blir jente... både mormor og mamma har kun fått jenter, så da er det kanskje en stor mulighet for at jeg også får ei lita prinsesse? Jeg vet ikke om gener fungerer slik?

Det er jo mannen som «bestemmer» kjønn, så tviler på d har noe å si at mor og mormor bare har fått jenter[emoji85] Men så er det jo 50/50 for hva det blir, så kan jo godt hende magefølelsen er riktig[emoji6]

Jeg har to jenter og en gutt fra før, nå har jeg 100% guttefølelse, sikkert fordi svangerskapet ligner mest på da jeg fikk gutt. Ikke noe lyst på søtt, bare salt og frukt og bær, og null sexlyst [emoji85] motsatt med jentene :)

Sist var jeg sikker på at det var gutt, mest fordi samboeren har 6 brødre, jeg har en bror og pappaen min bare har brødre, så sannsynligheten var stor- og viste seg være en liten gutt. Jeg var SÅ fin i formen forrige gang, merket ikke noe til at jeg var gravid bortsett fra bekken plager. Merket ikke noe på hormonene, ingen kvalme eller noe.
Men denne gangen, åj åj! jeg har hatt intens hodepine i én uke i strekk, har heldigvis gitt seg nå- er i uke 6+3. Og hormonene svinger som bare det, jeg er ekstremt trøtt og sliter med kvalme.
Helt overrasket over hvor forskjellig graviditeten kan være [emoji85][emoji846]
Men selv om formen er annerledes- så tror jeg på en liten gutt til [emoji170]

Er bare i uke 5 nå, så har ingen magefølelse, men i slutten av uke 8 finner jeg nok ut om det blir gutt eller jente :) håper gutt med tanke på lettere svangerskap å masse nye klær som er uhyre lite brukt :) å håper på jente pga navnevalg:)

Må være en gutt her.. hørt at man ofte er veldig dårlig med jenter og jeg er i fin form[emoji28] enda i hvertfall
Sniker fra desember: jeg hadde et helt knirkefritt svangerskap, var aldri kvalm eller dårlig egentlig. Jeg hadde hørt det samme som deg, så ble bra overrasket da jeg fikk jente [emoji12]

Er bare i uke 5 nå, så har ingen magefølelse, men i slutten av uke 8 finner jeg nok ut om det blir gutt eller jente :) håper gutt med tanke på lettere svangerskap å masse nye klær som er uhyre lite brukt :) å håper på jente pga navnevalg:)

Må bare spørre, hvordan kan du finne ut om det blir gutt eller jente allerede i uke 8?[emoji33]

Må bare spørre, hvordan kan du finne ut om det blir gutt eller jente allerede i uke 8?[emoji33]
Er dårlig på ettermiddag/kveld med gutter, og dårlig døgnet rundt med jenter... Har gådd gravid med 3 jenter og 2gutter å har hatt rett på alle utenom nr 1 der jeg sef ikke hadde noe å sammenligne med:)

Sambo er overbevist om tvillinger[emoji28][emoji28][emoji28] en av hver, jeg har ikke noe feeling ennå, kanskje litt på gutt siden alt føles så annerledes enn sist[emoji38][emoji23]

Back
Topp