mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Tror det blir gutt[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så dårlig med gutt her også,men mildere med jenta[emoji173]️
Spennende da! Jeg har også vært hekta på epler, sitroner og farris (hater det til vanlig) med guttene mine. Nå har frokosten min i de siste 4 dagene bestått av brownies med is[emoji15] kanskje jeg ikke skal være så sikker på at det er gutt lell da.![]()
Dere som har en av hver, var svangeskapene ulike? [emoji1]
Siden jeg har en gutt fra før klarer jeg bare å forestille meg at det blir gutt denne gangen også![]()
Ja, det kan jo selvsagt detSamme her.Ser ikke for meg at det kan være en jente. Men det kan det jo absolutt. Hehe
Selv om det er ganske tidlig, har jeg en følelse om at det blir jente... både mormor og mamma har kun fått jenter, så da er det kanskje en stor mulighet for at jeg også får ei lita prinsesse? Jeg vet ikke om gener fungerer slik?
Sniker fra desember: jeg hadde et helt knirkefritt svangerskap, var aldri kvalm eller dårlig egentlig. Jeg hadde hørt det samme som deg, så ble bra overrasket da jeg fikk jente [emoji12]Må være en gutt her.. hørt at man ofte er veldig dårlig med jenter og jeg er i fin form[emoji28] enda i hvertfall
Er bare i uke 5 nå, så har ingen magefølelse, men i slutten av uke 8 finner jeg nok ut om det blir gutt eller jentehåper gutt med tanke på lettere svangerskap å masse nye klær som er uhyre lite brukt
å håper på jente pga navnevalg
![]()
Er dårlig på ettermiddag/kveld med gutter, og dårlig døgnet rundt med jenter... Har gådd gravid med 3 jenter og 2gutter å har hatt rett på alle utenom nr 1 der jeg sef ikke hadde noe å sammenligne medMå bare spørre, hvordan kan du finne ut om det blir gutt eller jente allerede i uke 8?[emoji33]