Har du noen "cravings" så langt i svangerskapet?

Redikker og Neper :) Merkelig cravings, men bare mååå ha det. Myyyye!!! :)
 
Leverpostei :p
 
Hadde fruktsalat (bananer, epler, druer og vannmelon blandet) med vaniljekesam på en stund:p Så hadde jeg Rugsprø med hvitost, majones og sylteagurk, etter det; Rugsprø med brunost. Nå har jeg ikke noe spesielt, annet enn at jeg er veldig snopsjuk!:(
 
Ja ;) Har vært hockeypulver, men nå er det mest krabbeklør og kreps jeg har mest lyst på. Og frukt. :) Synes også iskaldt vann, gjerne med isbiter, er godt. Spiser omtrent ikke sjokolade lenger, da.
 
Last edited:
Har vært helt spinnvill dette svangerskapet med potetgull og dipp! Heldigvis tror jeg det har roet seg litt... Men er utrolig fascinert over at det jeg vanligvis er avhengig av plutselig ikke er så godt, og at andre ting som ellers er litt godt innimellom plutselig er livsnødvendig :p
 
Etter nektarin må jeg tilføye banan.... magerost med skinke, kremost med annanas,
(Når jeg ikke kaster opp hele dagen(skjelden)
 
Sukker!! Før ble jeg veldig lett kvalm av godteri, men det er plutselig over.. kan gomle i meg masse godis før jeg blir dårlig :p
 
Jeg har veldig lyst på søt frukt problemet er bare at jeg er allergisk mot veldig mye frukt så det setter litt stopper for det :-(
 
Har få cravings men er tørst hele tiden og har lyst på iskald drikke med isbiter og saftis! :p
Jeg også! Kan føles iblant som at jeg ikke har drukket på flere dager :p her om dagen var jeg så tørst etter IKEA tur, så jeg drakk en hel flaske med vann på noen minutter!
 
Back
Topp