Har du noen "cravings" så langt i svangerskapet?

Jeg hadde ikke noen
"cravings"
før en uke siden, og nå for jeg ikke nok av det.... Eggekrem :angel4

jeg er nå i Uke 31 ;P
 
Ditto!! Men først de to siste ukene.
I staten var det ingenting som fristet, men rugsprø med ost var en daglig greie. Nå er det rugsprø med ost, klementin og litt sjokkis som er kveldsmaten :p matinntaket øker litt om litt.. Hehe!

Hehe :p I begynnelsen av svangerskapet husker jeg at jeg også hadde greie for knekkebrød og kremost!! Men etter at den ekstreme kvalmen roet seg, forsvant lysten på det også..

Glemte forresten å skrive at jeg har skikkelig cravings på melk også.. Jeg har aldri drukket så mye melk som jeg gjør nå om dagen!! Melka skal helst være iskald! Nam nam :D
 
Hadde vaffel dilla de første mnd, nå har jeg veldig lyst på nystekte vafler med rømme og syltetøy igjen XD
 
Hadde vaffel dilla de første mnd, nå har jeg veldig lyst på nystekte vafler med rømme og syltetøy igjen XD


nam **

Gubben laga vaffelrøre til meg, som er i kjøleskapet så jeg kunne steke enn når jeg fikk lyst på noe annet enn yougert, kjempe kjekt sånn egentlig.
 
nam **

Gubben laga vaffelrøre til meg, som er i kjøleskapet så jeg kunne steke enn når jeg fikk lyst på noe annet enn yougert, kjempe kjekt sånn egentlig.
Misunner deg nå, prøver å holde meg til usunt i helgene men er ikke så enkelt nei :)
 
  • 1 ½ dl hvetemel
  • 1 ½ dl sammalt hvete, fin
  • 1 dl havregryn
  • ½ ts salt
  • ½ ts bakepulver
  • 4 dl ekstra lett melk
  • 2 stk egg
  • 2 ss smør

"sunnere vaffler" 164 kcal eller no, røra som ligger i kjøleskapet;P så kommer det ann på hva man har på :smiley-angelic002 Jeg er forelsket i blåbærsyltetøy og rømme
 
  • 1 ½ dl hvetemel
  • 1 ½ dl sammalt hvete, fin
  • 1 dl havregryn
  • ½ ts salt
  • ½ ts bakepulver
  • 4 dl ekstra lett melk
  • 2 stk egg
  • 2 ss smør
"sunnere vaffler" 164 kcal eller no, røra som ligger i kjøleskapet;P så kommer det ann på hva man har på :smiley-angelic002 Jeg er forelsket i blåbærsyltetøy og rømme

:eek: Takk! Den skal jammen meg lages med det samme :D Blir nokk med jordbærsylte her, har ikke blåbær men det er absolutt best ja
 
Dat var røren i kjøleskapet, tilsatte også litt kardemomme, kanel og vaniljesukker så da er det bare å være tålmodig.
 
Back
Topp