Har du navnet klart?

På oul sa dem det var 99% sikkert at det er gutt! Så da blir det Elias, viser det seg ved fødselen at det er en jente blir det Alexandra :)

Hvis det er en gutt har vi tenkt på Filip. Om det er ei jente har jeg lyst på Tiril.. Men der er ikke mannen enig.. Vi har Tuva Emilie fra før.. :)

Hvis det er en gutt har vi tenkt på Filip. Om det er ei jente har jeg lyst på Tiril.. Men der er ikke mannen enig.. Vi har Tuva Emilie fra før.. :)

Tiril synes jeg er så søtt!!

Mange fine navn på oktoberbabyene, altså!! :)

nei har ikke bestemt navn, ikke jeg hvertfall hehe. sist var jeg veldig bestemt på navn fordi jeg ville kalle han opp etter min bror som døde i en ulykke for 7 år siden, pga dette er sambo veldig opptatt av å påpeke at det er hans tur å bestemme navn :-) jeg har nevn mine favorittnavn en del da hehe han tuller mye med navn så i dag spurte jeg om han ikke hadde norale og fine navneforslag hehe da sa han at han hadde bestemt navn, men ikke sagt det så da er det nok et av de jeg har nevnt ;-)

Oliver hvis det vlir gutt tror vi :) familien til barnefar har navn på O, så vi må vel videreføre det.. Men det er bare på gutter da :) hvis det vlir jente vlir det muligens Nora :)

Oliver er fint da :-)

Back
Topp