Har du navnet klart?

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Har du/dere bestemt hva barnet skal hete allerede? :-) Lyst til å dele det?

Siden gynekologen på tidlig ul mener vi venter gutt så blir det forløpig Liam Andrè (Andrè etter pappaen og oldefaren), hvis det viser seg å være en jente blir det lille prinsesse Victoria :love017

Vi velger oss 2-3 navn som er aktuelle, men vi klarer ikke bestemme oss før vi har sett ungen. Er frst da vi vet hva barnet passer. Med jentungen hadde vi tre navn. Alle tre var like aktuelle, men da vi fikk se henne var det ingen tvil. Denne gangen har vi hatt to navn, men jo oftere vi sa det ene høyt, jo mer uaktuelt ble det, så vi satt igjen med ett navn :p Så viste det seg jo på ul at de ikke kunne si kjønn, for vi har fått beskjed om gutt og jente, så nå må vi finne enda flere navn :p Blir helt galt av denne navnejungelen. Vi er så forskjellige på navn, så det er et spetakkel i seg selv , hehe.

Siden gynekologen på tidlig ul mener vi venter gutt så blir det forløpig Liam Andrè (Andrè etter pappaen og oldefaren), hvis det viser seg å være en jente blir det lille prinsesse Victoria :love017

Kjempefint! :-) Liker Liam kjempegodt, og lillebroren min har Andrè som mellomnavn, så det liker jeg også :-) Viktoria er på jentenavnlista mi også, men nå får vi jo gutt så :-)

Vi velger oss 2-3 navn som er aktuelle, men vi klarer ikke bestemme oss før vi har sett ungen. Er frst da vi vet hva barnet passer. Med jentungen hadde vi tre navn. Alle tre var like aktuelle, men da vi fikk se henne var det ingen tvil. Denne gangen har vi hatt to navn, men jo oftere vi sa det ene høyt, jo mer uaktuelt ble det, så vi satt igjen med ett navn :p Så viste det seg jo på ul at de ikke kunne si kjønn, for vi har fått beskjed om gutt og jente, så nå må vi finne enda flere navn :p Blir helt galt av denne navnejungelen. Vi er så forskjellige på navn, så det er et spetakkel i seg selv , hehe.

Ja, det er sånn vi også har tenkt å gjøre det. Klarer nok ikke bestemme meg før han er født :-) Er sååå mye fint å velge i :P

Ja, det er sånn vi også har tenkt å gjøre det. Klarer nok ikke bestemme meg før han er født :) Er sååå mye fint å velge i :p

Ja, det er jo det som er problemet :p Det finnes alt for mange fine navn, hehe. Mannen min er veldig på internasjonale navn, og jeg kjenner jeg ikke er helt der, vi er jo norske begge to.... Det er mange forslag i luften, men nesten alle blir kastet bort :p

Ja, det er jo det som er problemet :p Det finnes alt for mange fine navn, hehe. Mannen min er veldig på internasjonale navn, og jeg kjenner jeg ikke er helt der, vi er jo norske begge to.... Det er mange forslag i luften, men nesten alle blir kastet bort :p

Skjønner.. Vi også har hatt mange vi tror vi liker, og etter å ha tenkt litt på det i noen dager er det plutselig ikke aktuelt likevel :-/

Min samboer er fra Sverige, og er halvt finsk i tillegg. Jeg er helnorsk.. Sååå, har tre ganger så mange navn å velge i på en måte :p haha!

Har ikke begynt å tenke så mye på navn enda. Venter til etter OUL, når vi forhåpentligvis vet om det skjuler seg en gutt eller jente :)

Må vite hvilket kjønn det er før vi tar fatt i det "problemet" :p sleit skikkelig med nr 2, nå blir det sikkert enda vanskligere!

Jeg foreslo Casper på gutt og Victoria på jente til samboer :) Han hadde ingen innvendinger, så da må vi bare se.. ;) Vanskelig dette med navn.

Guttenavnet har vært klart helt siden sambo fikk bestemme guttenavn på førstemann. Om det blir gutt så skal han hete Trygve etter min farfar. Han døde mens jeg fortsatt lå i magen til mamma, og han fikk vite at mamma var gravid like før han gikk bort <3

Jentenavn er vi MEGET uenig om :P Jeg vil at det skal være navnet Aase fra min familie, men mannen nekter :P

Har ikke tenkt så mye på navn enda.. men husker når jeg gikk gravid sist, så likte jeg guttenavnene Benjamin og Liam..var det jente så skulle hun hete Liana, og det ble en liten Liana :D får først se hva som er i magen, før jeg sjekker opp noen navn :D (og blir enig med pappan) :P

Skjønner.. Vi også har hatt mange vi tror vi liker, og etter å ha tenkt litt på det i noen dager er det plutselig ikke aktuelt likevel :-/

Min samboer er fra Sverige, og er halvt finsk i tillegg. Jeg er helnorsk.. Sååå, har tre ganger så mange navn å velge i på en måte :p haha!

Haha, som om ikke det er nok norske navn å velge mellom :p Dere får dere litt av en jobb, og nei, jeg er ikke misunnelig på den delen, hehe.

Blir det jente har vi navnet klart tror jeg,om det blir gutt så er jeg ikke helt sikker på det alternativet vi har foreløpig.

jentenavn har vi hatt klart i 5 år *thihiiiiiii * for det blir oppkalling :) Guttenavn fant vi for noen uker siden! gleder meg til å se hva det blir :)

Familien min vet jentenavnet, da mamma fikk alvorlig kreft og fikk svært dårlige prognoser :( Da ville jeg fortelle henne at dersom jeg fikk ei lita snuppe ville hun hete nesten det samme som mamma :)
Mamma var utrolig heldig og overlevde, som de sa på riksen, "dette er et mirakel". Er så utrolig takknemlig for at hun er sammen med oss i dag :)

Blir d jente vil vi kalle henne Mia, eller Ida :) Men står mest på Mia, for d er etter bestemoren min som hette Marie, men hele nabolaget kalte henne for tante Mia :) Gutte navn står d litt stille, har tenkt på Emil eller Noah, men føler alle heter d. Vil ikke at hele nabolaget skal svare når jeg roper på mitt barn :) hehe

jentenavn har vi hatt klart i 5 år *thihiiiiiii * for det blir oppkalling :) Guttenavn fant vi for noen uker siden! gleder meg til å se hva det blir :)

Familien min vet jentenavnet, da mamma fikk alvorlig kreft og fikk svært dårlige prognoser :( Da ville jeg fortelle henne at dersom jeg fikk ei lita snuppe ville hun hete nesten det samme som mamma :)
Mamma var utrolig heldig og overlevde, som de sa på riksen, "dette er et mirakel". Er så utrolig takknemlig for at hun er sammen med oss i dag :)

Kjekt å høre at det går fint med din mor.. Godt å vite noen vinner kampen! Kan tenke meg hun gleder seg til å bli mormor :)!

blir det jente er vi enige men blir det gutt er vi veldig uenig på guttenavn;)

spennende å se etter oul på tirsdag ;)

Så godt å høre at det gikk bra med mammaen din. Kan tenke meg at hun gleder seg til babyen som kommer da :-)

Vet enda ikke hva som skjuler seg i magen min:) men har egentlig bare gått og tenkt på jente navn, Hehe
så har vel tenkt ut rundt tre jente navn som er aktuelle,
og de er vi enige om også faktisk :)

burde vel også tenke litt på gutte navn :) Hehe

Back
Topp