Har du/når fikk du kynnere?

Bkno2687852

venter nr 3
Jeg har ca 5 kynnere hver dag i uke 24. Jordmor sier at det er i overkant mye. Jeg har derfor blitt sjekket for dette med flere UL på føden, men alt ser heldigvis fint ut.

Jeg vil gjøre meg opp en mening selv om hvor vanlig dette er ved ca min uke. Derfor kommer denne tråden. Jeg håper på mange svar (enten du har eller ikke har kynnere).

Jeg lurer på om flere her har kynnere og når du begynte å få det? Hvor mange pr dag?

Takk for svar

Jeg har kanskje kjent et par kynnere totalt i svangerskapet, er i uke 28 nå.. De har kommet hvis jeg har bært tungt eller gått raskt..

Jeg er 25+0 i dag. Har kynnere, men ikke daglig engang. Merker det hvis jeg stresser eller det blir litt mye aktivitet en dag. Tirsdag feks. burde jeg vært hjemme å slappet av, diden jeg hadde en lang stressende dag på mandag..... meeen det ble litt for fristende å dra på kafé og shopping med ei venninne. Da hadde jeg kynnere hele kvelden og flere ganger i løpet av natta :(

Høres så langt ut som om 5 om dagen er mye. Våknet av 2 i Natt også. Takk for alle svar. Jeg følger med å setter pris på det!

Jeg har mange flere enn 5pr dag. Har hatt det siden kanskje uke 23....+ mens murringer. Er 26 uker nå.
Har ikke vært å sjekket denne gangen men hadde det sånn sist også og ble sjekket da og alt var fint.
Da hadde jeg også en eller to netter hvor det var såpass vondt at jeg ikke fikk sove. Ble så klart sjekket da :)

Jeg har rundt 5 om dagen om ikke flere, trodde det var vanlig så har ikke tenkt noe på det...får vel ta det opp med jordmor i morgen da;-)

Jeg har ca 5 kynnere hver dag i uke 24. Jordmor sier at det er i overkant mye. Jeg har derfor blitt sjekket for dette med flere UL på føden, men alt ser heldigvis fint ut.

Jeg vil gjøre meg opp en mening selv om hvor vanlig dette er ved ca min uke. Derfor kommer denne tråden. Jeg håper på mange svar (enten du har eller ikke har kynnere).

Jeg lurer på om flere her har kynnere og når du begynte å få det? Hvor mange pr dag?

Takk for svar

Jeg har hatt rundt 5 kynnere om dagen/natten, noen ganger flere, siden uke 20. I uke 25-26 ble jeg innlagt pga at jeg hadde kynnere konstant, men de påvirker ikke livmorhalsen og kom pga UVI :) Så jeg bekymret meg ikke :) Skal vere mer obs viss det er vonde kynnere ;)

Uff da, skal man være bekymret for det? Jeg har hatt det siden rundt uke 14 og bare lest at man ikke trenger å være bekymret med mindre de kommer regelmessig og blir vondere. Jeg har sikkert også 5 om ikke flere så og si hver dag. Av og til kommer de noen etter hverandre og av og til er de jevnt fordelt utover dagen.

Jeg har et par-tre stk om dagen tror jeg. Er i uke 28 nå, og har kjent kynnere noen uker allerede. Husker ikke når det begynte. Men kjenner ikke noe mer enn at magen blir stram. Stresser jeg eller beveger meg mye blir de flere og sterkere.

Jeg har også rundt 5 om dagen, men de er ikke smertefulle og går relativt fort over. Trodde dette var helt normalt...

Hatt 10 ++ om dagen siden uke 20. Aldri hørt at det skal være unormalt. Har noen ganger hatt regelmessige også, og da var heller ikke jordmor bekymret, så tydelig at det er litt uenighet ang kynnere.

Jeg har masse kynnere, og har hatt det siden uke 10-12...

Har også masse kynnete og litt mens murring..mange mer enn 5 om dagen, og har hatt det hyppig siden før jul. Er i uke 27. Var ikke farlig så lenge det ikke blir vondt. Er min andre, og hadde det slik sist og. Men man skal følge med på om de blir vonde..eneste jeg fikk beskjed om hvertfall..så håper det stemmer:)

Hæ? Er 5 mye? Jeg har ofte flere enn det per dag, og er straks i uke 25. Får kanskje ta det opp med legen på tirsdag da :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har minst 20 om dagen. Har kjent det siden uke 14 ca. Hadde det slik sist svangerskap også. Hverken jeg eller jordmor er bekymret. Men husker jordmor forrige svangerskap var det.
Er 28 +1 nå.

Back
Topp