Har du mistet før?

ViVilla

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Min største frykt er miste lille spiren i magen. Det virker som ganske mange opplever det, selvom statistikken er «relativt» lav.

Så, om noen her inne har mistet. Kunne du føle det på deg i forkant? Hvor langt var du på vei? Hvordan begynte aborten? Trolig sårt tema for de det gjelder, så her er det ingen tvang å svare :Heartred
 
Jeg hadde en SA i 2011 mellom de to andre svangerskapene mine.
Merket ikke noe uvanlig. Bare begynte å blø, stadig mer og mer, med lette smerter og slim, plus klumper etterhvert.
Kom på ultralyd, og der kunne de se at alt var på vei ut.
Var 6-7 uker om jeg ikke husker feil.
Ble gravid igjen kort tid etterpå med min yngste:)
 
Min største frykt er miste lille spiren i magen. Det virker som ganske mange opplever det, selvom statistikken er «relativt» lav.

Så, om noen her inne har mistet. Kunne du føle det på deg i forkant? Hvor langt var du på vei? Hvordan begynte aborten? Trolig sårt tema for de det gjelder, så her er det ingen tvang å svare :Heartred
Jeg har mista med exu, ma og sa 7 ganger, nå snart 8 regner jeg med siden symptomene har forsvunnet og testene står på stedet hvil (er 5+4 nå).
Jeg har ofte fått en dårlig magefølelse i forkant, symptomene har blitt svake/borte. Det har ofte starta med murringer og så blødninger. Har vært mellom 4-10 uker på vei og embryoene har slutta å vokse som regel i uke 5-6.
Håper ikke du opplever det noen gang, selv om det er veldig vanlig at det skjer ❤️
 
Hadde MA i januar i år, var da 9+1. Merket ingenting, så det ble en svært dårlig nyhet å få på tidlig ultralyd. Så redd for at det skal skje igjen :( Håper vi alle har terminspirer i magen :Heartred
 
Jeg har mista med exu, ma og sa 7 ganger, nå snart 8 regner jeg med siden symptomene har forsvunnet og testene står på stedet hvil (er 5+4 nå).
Jeg har ofte fått en dårlig magefølelse i forkant, symptomene har blitt svake/borte. Det har ofte starta med murringer og så blødninger. Har vært mellom 4-10 uker på vei og embryoene har slutta å vokse som regel i uke 5-6.
Håper ikke du opplever det noen gang, selv om det er veldig vanlig at det skjer ❤️
Stor stor klem til deg :Heartbigred nå fikk jeg helt vondt:( håper virkelig det blir baby denne gangen! har du vært på utredning, og får du noe svar på hvorfor dette skjer?
 
Stor stor klem til deg :Heartbigred nå fikk jeg helt vondt:( håper virkelig det blir baby denne gangen! har du vært på utredning, og får du noe svar på hvorfor dette skjer?
Tusen takk for det ❤️
Ja, har vært på utredning og de har ikke funnet noe på oss. Men har prøvd med diverse legemidler to ganger uten at det har hjulpet noe. Siste funn er at det ble funnet en infeksjon på meg/oss etter en prøve vi sendte til Athen og vi ble ferdige med antibiotika for 1,5 måned siden.
Så nå gjenstår det å se om det har hjulpet.
 
Tusen takk for det ❤️
Ja, har vært på utredning og de har ikke funnet noe på oss. Men har prøvd med diverse legemidler to ganger uten at det har hjulpet noe. Siste funn er at det ble funnet en infeksjon på meg/oss etter en prøve vi sendte til Athen og vi ble ferdige med antibiotika for 1,5 måned siden.
Så nå gjenstår det å se om det har hjulpet.
krysser alt som er å krysse for deg/ dere :Heartred hold oss oppdatert! Vi vil ha deg i gruppen til januar :hello2
 
krysser alt som er å krysse for deg/ dere :Heartred hold oss oppdatert! Vi vil ha deg i gruppen til januar :hello2
Jo tusen takk for godheten :angelic:
Vi får se, men tør ikke å håpe for mye.
Masse lykke til videre til deg og dere andre! ❤️
 
Mistet to ganger før vi fikk jenta vår, en gang i uke 12 og en gang rundt uke 7. Kjente ikke noe spesielt i forkant, men fikk vondt i ryggen og brun utflod. Uke 7 var bare som en kraftig menstruasjon, uke 12 var langt verre, både fysisk og psykisk!
Kjenner at jeg ikke har troen på at det skal gå veien denne gangen, men krysser fingrene for en liten bror eller søster i januar
 
Mista 4+4 i oktober. Burde skjønt det da testene steg for sakte.
Mista igjen 5+3 i januar, skjønte det da testene ikke steg som sist gang. Den endte desverre i exu og måtte hasteopereres når jeg skulle vært 8 uker.

Så kan si jeg er liiiitt nervøs nå. Forskjellen nå er at testene er sterkere enn noen gang, og alle symptomer er godt på plass ❤️
 
Vi mistet lillebror i svangerskapsuke 22 i januar. Ufattelig trist.
Jeg hadde morkaka plassert nært åpningen, og blødde mye siste del av svangerskapet. Jeg fikk delvis løsning av morkaka til slutt og rier, og det var ingenting man kunne gjøre for å stoppe fødselen. Lillebror levde etter at han ble født, han var helt perfekt, men dessverre så alt for liten:Heartred Håper virkelig at denne spiren klamrer seg fast, men tror nok ikke jeg klarer å senke skuldrene før jeg har en levende baby i armene.
 
Mistet lillegutt noen uker før termin i slutten av 2018 :Heartred så jeg kommer ikke til å juble før jeg har babyen levende og skrikende på brystet for å si det slik. Uviten som jeg var, trodde jeg ingenting kunne gå gale når man hadde nådd 12 uker..
Ble kjempe kvalm og spydde da han døde i magen. Skjønte det var noe som ikke stemte.
 
1 MA, fant ut på tidlig ul når jeg skulle vært 10+4. Og 2 kjemiske. Veldig redd for å oppleve å miste igjen :/
 
Mistet en i uke 11+4 (sa). Tok lang tid å bli gravid etter det. Men ligger nå og hører på pusten til min lille skatt på 9,5 måneder :)
Tror alle kjenner litt på frykten for at noe skal gå galt. Beste anbefalingen er å be om ekstra oppfølging isteden for å lure.
 
Back
Topp