Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Den hadde jeg aldri klart meg uten. Har masse kort (donorkort også selvfølgelig), bilder av ungene, begge ungenes helsekort (hvis ikke glemmer jeg de når de trengs), evnt resepter, tidvis litt penger, sånn dings til handlevogna i stedet for en tier og sikkert mye mer jeg har glemt i farten...
Ja, har lommebok og den inneholder en drøss med ulike kort (bilvask, medlemskort i diverse foreninger ++++) samt selvsagt VISA, litt kontanter gjerne, førerkort og en rekke andre ting. Lommebok er helt nødvendig for mitt vedkommende!
har lommebok ja:)
der har jeg visa, bleiekort, førerkort, busskort, coopkort, orgndonorkort og sikkert noen flere hehe mynter evt sedler, resepter og litt rot:)
Har kort holder til vanlig holder lange for meg,men har en lommebok jeg bruker når jeg er i syden.....
Her hjemme gjør jeg som deg,myntene i bilen og sedler og kort ligger i kortholderen:-)
ja. klarer ikke å ha løse mynter rundt om kring. og så har jeg masse kort - bibliotekkort, busskort, forsikringskort, rabattkort på kaffe o.l., gavekort osv i tillegg til betalingskort.